vraag over referentie

sweetlovely

Member
hallo,

Ik werk nog ongeveer een maand bij mijn huidige werkgever, daarna ga ik meer als echte verpleegkundige werken. Ik wil wel al bij mijn huidige werkgever al de referentie opvragen.
Bij mijn huidige werkgever staat in de functie omschrijving begeleider maar ik doe wel de verpleegkundige taken/handelingen en dat weet mijn teamhoofd ook.

Mijn huidige teamhoofd wilt wel met me mee werken. Hij heeft aangegeven dat ik maar op de mail moet zetten wat ik nu precies van de referentie verwacht. Mijn teamhoofd is geen verpleegkundige en van mijn collega's is maar een andere verpleegkundige en daar werk ik maar een keer per week mee.

Ik zal alle gegevens naar aphra voor de registratie voor verpleegkundige rond nov/dec van dit jaar opsturen. Ik weet wel dat de referentie op origineel briefpapier van het bedrijf met originele handtekening en contactgegevens van ondergetekende erbij moeten.
Ik wil de referentie graag ook gebruiken bij bijvoorbeeld het aanvragen voor het visum.

Mijn vraag is hoe kan ik dit beste aanpakken? Wat moet in de referentie staan? Heeft iemand een voorbeeld?
Iemand tips?

alvast hartelijk bedankt voor jullie meedenken.

Last edited:
Back