Vraag voor Scooby

Tekkel

XPdite Sponsor
Hey Simone,
Even totally off topic;
1-5-2011 Henk werkt in Henderson WA
Bij wie werkt Henk dan?
Ik zit zelf, ook sinds Mei, in Henderson, bij Advance Laser Cutting.
Grote kans dat; als Henk in de engineering zit, wij werk voor hem doen.

Bart
 
Hey Simone,
Even totally off topic;

Bij wie werkt Henk dan?
Ik zit zelf, ook sinds Mei, in Henderson, bij Advance Laser Cutting.
Grote kans dat; als Henk in de engineering zit, wij werk voor hem doen.

Bart
ff moeite topicc te vinden, verwijzing ging naar rubriek gevraagd en aangeboden, maar gevonden.


Hi Bart, hij werkt bij Matrix, sinds december 2010 en het bedrijf is geheel verhuisd naar Henderson in mei.

Ik had al eens gezien dat jullie wonen in een regio wat mij wel aantrekt. Henk geeft nog steeds voorkeur voor wonen boven Henderson. Hij was een keer rondgereden en had het idee dat er een aantal onveilige buurten waren. Heb jij nog advies over te vermijden buurten daar? Wij zoeken hondvriendelijke omgeving en ik zag 2 strandjes bij Point Perron open voor honden, hoe is dat bij jullie in de buurt? En die Baldivis explosives reserve is dat afgesloten voor publiek of kan je daar ook wandelen?

Nou jullie bevalt het blijkbaar goed. groetjes Simone
 
Hi Bart,



Zo te zien zit jij op Sparks Road? Ik zit om de hoek op Quill Way. Maar we doen geen zaken met jullie volgens mij.


Ik ga nu elke dag op 't fietsie vanuit Coolbellup naar Henderson. Is best wel te doen, is maar 13 km. Alleen die stomme heuvels...

Vanuit Baldivis eo is de verbinding om te fietsen naar het Noorden een stuk slechter volgens mij, niet echt relaxte fietspaden.

Misschien een keertje lunch doen?


Cheers Henk
 
Ik had al eens gezien dat jullie wonen in een regio wat mij wel aantrekt. Henk geeft nog steeds voorkeur voor wonen boven Henderson. Hij was een keer rondgereden en had het idee dat er een aantal onveilige buurten waren. Heb jij nog advies over te vermijden buurten daar? Wij zoeken hondvriendelijke omgeving en ik zag 2 strandjes bij Point Perron open voor honden, hoe is dat bij jullie in de buurt? En die Baldivis explosives reserve is dat afgesloten voor publiek of kan je daar ook wandelen?

Nou jullie bevalt het blijkbaar goed. groetjes Simone
Ja, er zijn hier wel wat strandjes waar honden toegestaan zijn. Miranda's oom en tante gaan ook regelmatig naar het strand met hun rottweiler. Volgens mij meestal bij de grain terminal in Kwinana. Daar is zelfs een speciale plek om met paarden te water te gaan.

De explosives reserve is toegankelijk. Weet niet of honden er toegestaan zijn. Verwacht er trouwens geen water, het "meer" wordt door de LANDzeilclub gebruikt ;-)

Ik zou trouwens niet zo snel boven Henderson gaan zoeken, dichterbij de stad; hogere huizenprijzen :-(

Hi Bart,



Zo te zien zit jij op Sparks Road? Ik zit om de hoek op Quill Way. Maar we doen geen zaken met jullie volgens mij.


Ik ga nu elke dag op 't fietsie vanuit Coolbellup naar Henderson. Is best wel te doen, is maar 13 km. Alleen die stomme heuvels...

Vanuit Baldivis eo is de verbinding om te fietsen naar het Noorden een stuk slechter volgens mij, niet echt relaxte fietspaden.

Misschien een keertje lunch doen?


Cheers Henk
Yes, Sparks Road it is. We hebben trouwens ook een water cutter hoor, dus die composites van jullie kunnen we vast ook wel aan ;-)
Op het fietsie vanaf deze kant moet ook geen probleem zijn. Een collega van me komt elke dag uit Rockingham? fietsen.

Lunchen wordt een beetje moeilijk, wij doen maar een half uurtje.
Maar als je zin hebt kan je hier in Baldivis wel eens een bakkie komen doen. Kan je meteen zien hoe het hier wonen is ;-)

Ik zal onze gegevens wel even naar jullie PM-en.

Bart
 
Ja, er zijn hier wel wat strandjes waar honden toegestaan zijn. Miranda's oom en tante gaan ook regelmatig naar het strand met hun rottweiler. Volgens mij meestal bij de grain terminal in Kwinana. Daar is zelfs een speciale plek om met paarden te water te gaan.

De explosives reserve is toegankelijk. Weet niet of honden er toegestaan zijn. Verwacht er trouwens geen water, het "meer" wordt door de LANDzeilclub gebruikt ;-)

Ik zou trouwens niet zo snel boven Henderson gaan zoeken, dichterbij de stad; hogere huizenprijzen :-(

Juist ik betaal liever minder of hetzelfde voor vlakbij het strand. Wij gaan trouwens eerst anderhalf jaar huren en als we zeker zijn dat we in Australie blijven, dan ons huis in nederland verkopen en definitief emigreren.

Ik had al een beachshack gezien in Rockingham, maar zelfs daar moesten de honden buiten. Terwijl shack echt een goeie omschrijving was, nou ja we zien wel. groet Simone
 
Back
Top