Vraagje contact australiers

Catkin

XPdite Sponsor
Hoi mensen,

Ik heb een vraagje. Ik zou graag in contact komen met wat australiers om wat vragen te kunnen stellen over het land en andere zaken die belangrijk zijn als je daarheen wilt verhuizen. Weten jullie hoe je via internet in contact kunt komen met mensen van daar?

Groetjes Femke

Ik bedoel eigenlijk ook mensen die daar geboren en getogen zijn. Ik weet dat ik hier veel mensen kan vinden die er nu wonen :D

Ik denk, net als Fletch, dat je hier toch echt een hoop vragen beantwoord zult krijgen............probeer het eens, gooi eens een paar vragen de lucht in

Groetjes
Syl (woonachtig in Australia, niet geboren maar wel een beetje getogen inmiddels) :)

Ja en weet je, elke Australiër zal een ander antwoord geven net zoals elke Nederlander.

Misschien dat een Australische Nederlander of een Nederlandse Australiër ook een optie is? :)

Ik heb voor iedereen wel vragen, want ik heb me nog niet zo erg verdiept in het hele gebeuren, omdat ik nog in een soort orientatiefase zit... Maar ik ga eerst wel even zoeken, anders horen jullie weer vragen die al 100x gesteld zijn. Maar mochten er mensen zijn die nog tips hebben voor in de orientatiefase, dan hoor ik het graag...

De beste tip is volgens mij eerst een keer op vakantie naar Australië te gaan  :)

Is altijd leuk en dan zullen veel van je vragen al beantwoord zijn.

[quote author=Fletch link=topic=5012.msg63703#msg63703 date=1150996678]
De beste tip is volgens mij eerst een keer op vakantie naar Australië te gaan  :)

Is altijd leuk en dan zullen veel van je vragen al beantwoord zijn.

[/quote]

Ik ben er in 2003/ 2004 al 7,5 maand geweest :D

Ok dus de eerste stap is genomen  :up:

Stel je vragen dan maar  :wink:

Trust me....I'm an Aussie  :wink:

Haha.. Ja die stap is, helaas alweer te lang geleden genomen. Nogmaals, ik ga eerst maar even zoeken, ben namelijk op zoek naar alle informatie over wonen/ werken in australie en natuurlijk de procedure om dit te starten. Het is veel regelwerk en het liefst zou ik zoveel mogelijk zelf doen ivm het geld... Maar dan zie je door de bomen volgens mij soms het bos niet meer.
De  belangrijkste vraag op dit moment misschien: waar te beginnen? En natuurlijk ben ik erg benieuwd hoe het nederlanders is australie vergaat... Hoe is het om daar contacten te leggen (dat wasniet zo moeilijk toen ik er aan het reizen was, maar hoe is het als je er woont)? Hoe makkelijk/ moeilijk is het om woonruimte en werk te vinden (hangt ook af van je beroep natuurlijk? Eigenlijk wil ik gewoon alle bekende en onbekende vragen weten.

Nou dan verzeker ik je dat je antwoord op al je vragen hier zult vinden. Het is werkelijk ongelooflijk hoeveel informatie er op dit forum te vinden is.

Happy hunting  :up:

Ik ga nu kijken hoe onze jongens de Kroaten afdrogen  :evil:

cyal8r

Ja vandaar dat ik ook even ben langsgekomen, ik weet hoeveel informatie er op forums te vinden is... Altijd handig natuurlijk.

Back