Vraagje.. hoe verander ik de titel...

Lela

Active Member
Hi mede-xpditers,

Ik heb een vraagje, hoe verander ik de titel van een topic welke door mijzelf is gestart? Ik heb al gezocht maar nog niets kunnen vinden....

Wie o wie?

Groetjes,
Lela
 
Je kunt gewoon je eigen topic openen, dan op de knop modify rechts boven en daarna onder subject de titel veranderen.
Zal je wel gaan lukken :up:

Groetjes wilbert
 
Hi Wilbert,

Thanks voor je antwoord, maar dan verander ik alleen de titel in mijn reply en niet de titel die in het overzicht verschijnt, ik bedoel eigenlijk deze titel....

XPdite.net  |  XPdite.net - Forum  |  Dit Forum  |  Post reply ( Re: Vraagje.. hoe verander ik de titel van een topic ) 

Groetjes,
Lela
 
Ok, ik heb even getest en het werkt.
Je moet dus niet een reply doen, maar op de eerste reactie van je topic de modify knop indrukken, het subject veranderen en dan save, dan zou het moeten lukken
 
Joehoe!!! Hij doet ut!!!

Bedankt voor de moeite Wilbert  :up: :up:

Groetjes,
Lela
 
Ha, ook bedankt van mij Wilbert. Ik vroeg me ook al af hoe dat moest :).

Erna
 
Bedankt voor het beantwoorden van de vraag Wilbert! :up:
Ik ben net terug van een weekendje Launceston en lees de vraag nu pas.
 
Deze even up!
Ik wil ook graag de titel van een topic veranderen ivm privacy. Hoe doe ik dit in het nieuwe forum?
 
Op dit moment is het veranderen van de titel van een draadje dat je gestart bent volgens mij niet mogelijk. Als het goed wordt deze mogelijkheid aan de nieuwe versie van de forumsoftware toegevoegd.

Stuur me even een PB met een link naar het topic en laat me even weten wat de nieuwe titel van het draadje moet worden.
 
Back
Top