vraagje over unread posts

citavm

XPdite Sponsor
Hello,

Ik ben al twee keer een aantal dagen niet op het forum geweest. Dus zoals iedereen klik ik op show unread post since last visit. Ik heb dan rond de 7 a 8 bzd aan berichtjes te lezen (ja het wordt hier druk geschreven). Maar het is al de tweede keer, dat als ik een paar berichtjes heb gelezen dat ik de rest van de ongelezen emailtjes kwijkt raakt. Is er een bug of doe ik gewoon iets fout???

Gr

Citavm

Dat probleem heb ik soms ook....

Ik wil nog wel eens vergeten op het werk uit te loggen en vervolgens wel weer in te loggen op de computer thuis.
Het komt idd nog bij mij wel regelmatig voor dat ik ineens de lijst met unread posts kwijt ben...
Ik heb dan nog wel berichten onder de link: "Show new replies to your posts", terwijl ik die niet meer zie in de "Unread posts". En dat is natuurlijk ook een vreemde situatie....wel nieuwe antwoorden op berichten waar ik in gepost heb, maar geen nieuwe berichten meer.... :S

Het zal dus waars. een bug zijn van de forum-software....

Hoi malukka,

Ben blij dat ik niet de enige ben.

Even  :eek:fftopic:, waarom heb je geschreven "start all over again after summer 2006?"

gr

Citavm

Dat heeft te maken met een negatief resultaat van mijn Skills Assessment....Meer informatie kun je hierover vinden in: Laatste Stand van Zaken en dan: Annemiek & Mark Brisbane wie weet.....

Het zou b.v. mooi zijn als je in de search pagina aan zou kunnen geven dat je alle berichten (ongeacht zoekterm) van een bepaald aantal dagen oud zou kunnen ophalen. Je kunt nu wel aangeven dat je alleen wilt zoeken in berichten tussen 0 tot 9999 dagen, maar je moet een zoekterm invoeren.

Michel

Zou zeker makkelijk zijn.
Ik heb htzelfde als Malukka, met verschillende comp inloggen,
dan is zoeken alleen op datum makkelijker :)

Ik ben bang dat het een bugje is in de forumsoftware. Als de nieuwe versie uitkomt zal ik die z.s.m. installeren. Hopelijk is de fout in die versie hersteld.

Back