vragen m.b.t visa

marionhuys

New Member
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen graag voor 1 jaar naar Australie werken en reizen.
Inmiddels zijn we druk met visa aanvragen maar een aantal dingen zijn ons niet duidelijk.
Mijn vriend is ROC niveau 4 (mbo) verpleegkundige en ik HBO niveau 5 (hbo) verpleegkundigen. Zijn wij beide registered? omdat er vermeld staat een 4 jarige opleiding in de zorg. Tevens wat zijn de verwachte grote veranderingen vanaf 1 september bij het inschrijven? Hoelang is de gemiddelde wachttijd voor een skills related visa or sponsorship visa?
alvast bedankt voor je antwoord
groetjes Marion

Komen jullie niet meer in aanmerking voor een WHV?

Je hebt ook niet verteld wat voor soort werk je wilt gaan doen. Ik kan me enigszins voorstellen dat als je in de gezondheidszorg wilt gaan werken dat ze je met een WHV niet in de gezondheidszorg laten werken?

Hoi Marion,

volgens mij moet je in ieder geval je BIC registratie op orde hebben en daarvan een Engelse vertaling opvragen. Maar misschien is de volgende link iets;

http://www.healthstaffrecruitment.com.au/

Hoi Marion

Nee jullie zijn nu nog niet geregistreerd. Als je als verpleegkundige wilt werken in Australie moet je je registreren in de staat waar je wilt werken. Hiervoor moet je een academisch IELTS examen doen met een overall band van 7 en wat SV schrijft een Engelse vertaling opvragen met alle uren die je gevolgd ect. Je kan dit allemaal vinden op de site van de nursing board.
Succes met alles

Erna

Back