Vragen over Form 40SP

Sander

XPdite Hero
Hoi,

Ik las net nog even form 40SP (sponsorship) door en nu vraag ik mij iets af:

In 'Part E - About your home' vragen ze een aantal dingen over de woonsituatie van de sponsor. Maar bedoelen ze hiermee hoe we nu wonen in NL of hoe we in Aus. zullen gaan wonen?

Beetje onduidelijk...hoe hebben jullie deze vragen beantwoord?

Alvast bedankt!
 
Mijn sponsor :wink: wilde hier niets invullen omdat volgens haar uit de vraagstelling blijkt dat men ervanuit gaat dat de sponosor in Oz woont. En aldus geschiedde! Ze heeft dus niets ingevuld!

Tijdens het interview heeft Berlijn wel gevraagd hoe het zit met de huisvesting in Oz als we daar aankomen. Daar hebben we antwoord op gegeven en dat bleek voldoende te zijn.

KC
 
Inderdaad, ze gaan er van uit dat je sponsor al in Australië woont.

Dus gewoon in de sponsorship statement beschrijven hoe je van plan bent dit te gaan doen in Australië.
 
Hi Sander,

Heb het ook even nagekeken en Belinda heeft hier alle vragen beantwoord en dat ik bij haar intrek

Dit hebben ze trouwens ook aan mij gevraagd in het telefoon interview van vorige week.

Dus ik zeg gewoon invullen.

Gr,
Jerone
 
Hi KC en Sandra,

Bedankt voor jullie hulp!
Hoe langer ik naar de formulieren kijk hoe meer vragen er naar boven komen... :?
 
Jerone said:
Hi Sander,

Heb het ook even nagekeken en Belinda heeft hier alle vragen beantwoord en dat ik bij haar intrek

Dit hebben ze trouwens ook aan mij gevraagd in het telefoon interview van vorige week.

Dus ik zeg gewoon invullen.

Gr,
Jerone

Ja, maar Belinda zit in Aus. toch?
Michelle woont hier bij mij in NL dus da's net ff anders.

In elk geval bedankt!
Heb je al bericht over je visum?
 
Ja dat is waar. Stom stom.. Zal voortaan beter opletten.

Nee nog niets gehoord.. Morgen of overmorgen zouden ze contact met mij opnemen.

Ook waardeloos eigenlijk dat ze je zo laten wachten.

Nou ja, blijven duimen he..?
 
Sander said:
Hoi,

Ik las net nog even form 40SP (sponsorship) door en nu vraag ik mij iets af:

In 'Part E - About your home' vragen ze een aantal dingen over de woonsituatie van de sponsor. Maar bedoelen ze hiermee hoe we nu wonen in NL of hoe we in Aus. zullen gaan wonen?

Beetje onduidelijk...hoe hebben jullie deze vragen beantwoord?

Alvast bedankt!

Hoi Sander,

In part E hebben wij gewoon de woonsituatie in Nederland beschreven.
In de sponsorship statement heeft mijn vrouw ( sponsor ) beschreven hoe wij het in Oz zullen aanpakken.
Dimia vond het in orde.

Groetjes
Rob
 
Robby said:
Sander said:
Hoi,

Ik las net nog even form 40SP (sponsorship) door en nu vraag ik mij iets af:

In 'Part E - About your home' vragen ze een aantal dingen over de woonsituatie van de sponsor. Maar bedoelen ze hiermee hoe we nu wonen in NL of hoe we in Aus. zullen gaan wonen?

Beetje onduidelijk...hoe hebben jullie deze vragen beantwoord?

Alvast bedankt!

Hoi Sander,

In part E hebben wij gewoon de woonsituatie in Nederland beschreven.
In de sponsorship statement heeft mijn vrouw ( sponsor ) beschreven hoe wij het in Oz zullen aanpakken.
Dimia vond het in orde.

Groetjes
Rob

Yep, ook zo gedaan.
En zo kunnen ze er ook van uit gaan dat het in Oz hetzelfde zal zijn als in NL.

En ook uigelegd tijdens interview.
 
Bedankt Rob en Simone!

Het maakt dus allemaal niet zoveel uit blijkbaar, je kan het leeg laten, maar ook invullen voor NL of Aus.

Ok, dan kiezen we één v/d opties! :)
 
Kan iemand mij vertellen welke formulieren ik allemaal nodig heb. heb al gekeken op de site van de ambassade, maar wat een informatie.
dus als iemand ze voor mij op een rijtje kan zetten...heel graag.
groetjes charlotte
 
[quote author=charlotte link=topic=788.msg11932#msg11932 date=1112105101]
Kan iemand mij vertellen welke formulieren ik allemaal nodig heb. heb al gekeken op de site van de ambassade, maar wat een informatie.
dus als iemand ze voor mij op een rijtje kan zetten...heel graag.
groetjes charlotte
[/quote]
Je moet eerst kijken voor welk visum je wil gaan, en daar de papieren bij zoeken.

Gr. Ton en Ineke :up:
 
hoi hoi pipeloi,

angezien mijn vriend mijn sponsor is (australian citizen) maar wij beiden nog hier zijn , hebben we omschreven hoe we dat gaan doen in australie...
 
Back
Top