Vriendelijk verzoek aan alle XPdite leden

amoz

New Member
Hoi allen,
Ik zag dat we sinds heel kort een 'karmameter' bij onze atavars hebben staan. Ik zou jullie daarom bij deze vriendelijk willen verzoeken om zo veel als jullie kunnen op de '+' van mijn karmameter te drukken! Alvast bedankt!  :up:
Groetjes en veel liefs, amoz
 
Oeps, m'n bijbehorende posting was weggeraakt.

Ik krijg toch wel een uitnodiging voor het "+100" feestje :grin:?

Bart
 
Jep, met deze snelheid is die begin volgende week.

En bedankt voor de 2e + ook nog! Wie was deze weldoener?
 
Een Karma puntje krijg je van mij niet zomaar. "Daar moet je wel wat voor doen...doen.....doen..."  :grin:

"Karma is de som van alle individuele impulsen, gedachten, woorden, handelingen in heden verleden en toekomst. Het effect daarvan creëert de ervaringen (van heden, verleden en toekomst) en maakt ieder individu verantwoordelijk voor het eigen leven, vreugde en pijn, voor zichzelf en voor anderen." - Wikipedia

Nou als dat niet duidelijk is...  :lol: :lol:
 
Nou, dat karma van mij zit wel snor hoor! Ik zit immers al in het paradijs  :sunny:

Enne ... als jij mij een puntje geeft, dan krijg je er ook eentje van mij. da's toch een goeie deal? moejje het me wel effe laten weten :wink:
 
JA!!!! :-( HEEE das nie eerlijk he...


Maar iedereen die dan jouw karma geeft. Krijgt natuurlijk van jouw weer positieve karma terug toch??
Bij deze dan +1 :up:
 
En da's er eentje voor Bear! Kommie ook eind van de week?

We wonen in Oz, dus het is inderdaad BYO. Maar ik stel mijn paradijsje beschrikbaar voor iedereen!

Ach toe nou Eerainuh, jij wilt toch ook wel een feessie? En toch zeker ook wel een beter karma?
 
Yeah...je krijgt er van mij ook 1 want ik vind je topic super :up:

En weet je wat...............de mijne is nummer 10 :lol: :lol:
 
Wilsil, lees hier maar even bij: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=7091.0

En Annemiek, ja, de goeie karma's blijken nou voor het oprapen te liggen :-D Maar ik doe het tóch the hard way  :think: :hang: (Zou trouwens niet weten wanneer dat een feestje gaat opleveren, maar dat merk ik dan vanzelf wel, zal denk ik onderdeel van m'n karma zijn, nie?).
 
Back
Top