Vrienden maken in Adelaide!

Rikiroo

New Member
Hallo Adelaiders, Adelaidians, of in ieder geval iedereen die in Adelaide woont.
Mijn vriend en ik hebben onlangs besloten de de-facto-spouse-visa-procedure te beginnen. Nu schijnt die procedure tegenwoordig zo'n 6 maanden in beslag te nemen. Dat betekent dus ook dat ik nog in iedere geval 6 maanden niet mag werken. De afgelopen tijd hebben m'n vriend en ik veel tijd samen of met zijn vrienden doorgebracht, maar ik heb nu toch echt behoefte om een eigen leven op te bouwen en wat nieuwe vrienden te maken. Graag zou ik Nederlanders ontmoeten die in een soortgelijke situatie verkeren, hebben verkeerd of die gewoon heel gezellig zijn en zin hebben om af en toe een kopje koffie of een glaasje wijn te drinken, een filmpje te pakken, een potje te tennissen, hard te lopen, te doen wat vrienden zoal doen.
At the risk of sounding even more like a personal add (sommige dingen zeg je nu eenmaal makkelijker in het Engels): Ik ben 27, kom uit Houten (Utrecht), heb rechten gestudeerd in Groningen en hoop snel iets van jullie te horen!
 
Back
Top