Vrijwillige donaties t.b.v. XPdite.net

Lost

Administrator
Ik kreeg laatst een vraag of het mogelijk is om een donatie te schenken ten behoeve van XPdite.net, vandaar dat ik dit bericht plaats.

Het kost geld om XPdite.net op het internet te hosten. Een gedeelte wordt terugverdiend met reclame, maar helaas dekt dit de kosten niet. Ik vind het geen probleem om de overige kosten voor mijn rekening te nemen, maar wellicht dat er bezoekers zijn die ook een financieel steentje willen bijdragen. Misschien dat deze site en het forum je geholpen hebben bij je visumaanvraag en heb je daardoor geld bespaard of misschien ben je gewoon erg tevreden en wil je op deze wijze XPdite.net steunen. Donaties zijn geheel vrijblijvend en de hoogte van de bijdrage wordt aan jezelf overgelaten. Wil of kan je niet bijdragen, dan is dat uiteraard geen enkel probleem: even goede vrienden. Het heeft geen gevolgen voor je lidmaatschap en dit is ook geen opstapje naar een betaald lidmaatschap.

Wie een bijdrage stort, krijgt naast een sponsor- aanduiding een mooi kroontje in zijn/haar profiel. Mocht je wel willen bijdragen maar absoluut geen aanduiding willen is dat natuurlijk ook geen probleem.

Als je wilt doneren, neem dan even contact met mij op voor de details. Alle donaties, hoe klein ook, zijn welkom!


Edit 17/6/2012:
Donaties kunnen nu ook via 'User Upgrades' worden gedaan. Voor meer informatie:
http://xpdite.net/forum/threads/vrijwillige-donaties-t-b-v-xpdite-net.897/page-11#post-178162
 
Ik heb je een PM gestuurd met de gegevens.

Alvast bedankt voor de donatie!
 
Ok,

Ik heb heb hem ontvangen, snap alleen nog steeds niet waarom dit dubbel werkt.
Ik bedoel zo'n PM krijg je dan zowel via je gewone mail als via de website?
Is verder niet erg hoor!

Gr Wilbert
 
Je krijgt een email als je een PM ontvangt omdat dat standaard aanstaat in je profiel. Op deze wijze wordt je er op gewezen dat je een PM hebt en dat kan handig zijn als je bijvoorbeeld maar 1 keer in de zoveel dagen op het forum komt. Je kan het uitzetten als je wilt. Hiervoor ga je naar "Profile" - "Personal Message Options" en dan haal je het vinkje weg bij "Notify by email every time you receive a personal message".
 
[quote author=Lost link=topic=989.msg7580#msg7580 date=1106072163]
Ik kreeg laatst een vraag of het mogelijk is om een donatie te schenken ten behoeve van XPdite.net, vandaar dat ik dit bericht plaats.

Het kost geld om XPdite.net op het internet te hosten. Een gedeelte wordt terugverdiend met reclame, maar helaas dekt dit de kosten niet. Ik vind het geen probleem om de overige kosten voor mijn rekening te nemen, maar wellicht dat er bezoekers zijn die ook een financieel steentje willen bijdragen. Misschien dat deze site en het forum je geholpen hebben bij je visumaanvraag en heb je daardoor geld bespaard of misschien ben je gewoon erg tevreden en wil je op deze wijze XPdite.net steunen. Donaties zijn geheel vrijblijvend en de hoogte van de bijdrage wordt aan jezelf overgelaten. Wil of kan je niet bijdragen, dan is dat uiteraard geen enkel probleem: even goede vrienden. Het heeft geen gevolgen voor je lidmaatschap en dit is ook geen opstapje naar een betaald lidmaatschap.

Wie een bijdrage stort, krijgt naast een sponsor- aanduiding een mooi kroontje in zijn/haar profiel. Mocht je wel willen bijdragen maar absoluut geen aanduiding willen is dat natuurlijk ook geen probleem.

Als je wilt doneren, neem dan even contact met mij op voor de details. Alle donaties, hoe klein ook, zijn welkom!
[/quote]

:up: Stuur maar ff gegevens door in PM, dit forum heeft me heel veel tel. en tijd bespaard. ( gaan 4 mei naar Berlijn voor Spouse visa )

Groetjes Eric en Eva
 
Hoi hoi
I vind het een top forum en daarbij heb ik nu ook via Ozzone.net een eige stukje webspace dus ik vindt het op zijn plaats dat ik een donatie doe. Stuur maar eventjes een PM met alle gegevens.
Groetjes Bear :up:
 
ik kan me bij Bear aansluiten  :applaus:  (nu nog uitvinden hoe ik die web-space moet vullen). ik hoor wel hoe ik e.e.a. kan overmaken?

groet, Rob
 
Hoi Louw,

Ook ik wil graag een bijdrage voor dit forum leveren. Dus als je de gegevens even in PM-tje zet komt het voor de bakker.

Groetjes Chantal
 
Back
Top