Vrouw ontslagen na redden baas

duiksmurf

XPdite Sponsor
Quote telegraaf van 02-02-2009

AMSTERDAM -  Een vrouw die haar baas had gered is na zeven jaar trouwen dienst alsnog ontslagen.
0__6467305_00_603123d.jpg

De Australische moeder van vijf kinderen werkte al zeven jaar in een benzinestation. Een paar maanden geleden redde ze zelfs het leven van haar baas toen deze op de werkvloer een hartaanval kreeg. Dankzij haar opleiding tot verpleegster wist ze hem te reanimeren. Ze legde hem daarna in een auto en reed de ambulance, die van ver moest komen, tegemoet. Dankzij haar kordate optreden overleefde de man.

Maar enkele maanden later kreeg Sharon te horen dat ze werd ontslagen. Ook haar man David, die voor hetzelfde bedrijf werkte, werd de laan uitgestuurd. Het bedrijf zegt niet anders te kunnen door de economische crisis. En omdat het stel met zijn gezin in een bedrijfswoning woonde, staat het ook nog eens op straat.

"Toen we na de kerstvakantie hoorden dat we ontslagen waren, waren we daar kapot van. We hebben geen baan, geen huis en vijf kinderen om op te voeden. We zullen wel weer wat anders vinden, maar hadden graag deze baan gehouden", aldus de vrouw tegen Australische media.

Je ziet maar weer zo belangrijk ben je voor een bedrijf????

Helaas voor de vrouw maar, vraag me af of het bedrijf gaat sluiten??  zoniet vind ik het wel een bittere pil :shock:

Verder vind ik de telegraaf steeds onduidelijke koppen weer te geven laats bv was de kop meisje van 12 in elkaar geslagen door 5 jarige, dan ga je het verhaal lezen en dan zie je daa ze door een groep in elkaar is geslagen waar wel een 5 jarige bij aanwezig was ja dat wel erg genoeg.
Maar om dan zo''n kop te plaasen lijkt helemaal op sensatie???

[quote author=duiksmurf link=topic=9695.msg131341#msg131341 date=1233563574]

Verder vind ik de telegraaf steeds onduidelijke koppen weer te geven laats bv was de kop meisje van 12 in elkaar geslagen door 5 jarige, dan ga je het verhaal lezen en dan zie je daa ze door een groep in elkaar is geslagen waar wel een 5 jarige bij aanwezig was ja dat wel erg genoeg.
Maar om dan zo''n kop te plaasen lijkt helemaal op sensatie???

[/quote]

Jaa anders lees je het niet he  :wink:

Maar echt super sneu voor die mensen!!
Van de andere kant zou ik niet ZO afhankelijk willen zijn van een baan. Baan weg, ook meteen huis weg..  :shock:

De economische crisis begint hier nu ook toe te slaan. En wij blijven hier in huis maar herhalen wat ik jaren geleden al zei: als enrolled nurse krijgt m'n man beroerd betaald voor z'n harde werk, maar het is in elk geval wel een inkomen waar we zeker van zijn. Nu veel mensen moeten vrezen voor hun baan hebben wij die zorg niet. En omdat de interest steeds verder naar beneden gaat kunnen we ons huis lekker snel afbetalen, wat ook erg prettig is.
Het is rot voor al die mensen die wel hun baan kwijtraken, maar voor ons is deze crisis financieel gunstig.

groetjes,
Rixta

Back