Vrouw verlaat man voor krokodil

alieNL

Well-Known Member

VICTORIA (AUSTRALIË) -  Niets dan krokodillentranen voor de Australische Vicki Lowing toen haar echtgenoot haar een ultimatum stelde...

Toen Greg zijn 52-jarige vrouw voor de keuze stelde: hij eruit of ik eruit, koos Vicki voor de jongste man in haar leven. De 13-jarige alligator Johnnie. Dat schrijft de Britse Metro. "Mannen kunnen voor zichzelf zorgen, maar mijn krokodil kan dat niet", aldus de Australische.

De alligator was nog een baby toen Vicki het dier vond bij haar voordeur in Victoria. Ze beschouwt het dier als een zoon

Men zou mij ook niet voor het blok moeten zetten... je paard er uit of ik eruit!  :x.... want dan heeft meneer ook pech  :evil:

[quote author=Maluka link=topic=10490.msg148280#msg148280 date=1255678519]
Woont het paard bij jou in huis dan???  :evil: :evil: :evil:
[/quote]

Nouwww... als het aan mij lag wel!!!  :rotflmao:

[quote author=alieNL link=topic=10490.msg148258#msg148258 date=1255632228]

.... koos Vicki voor de jongste man in haar leven. De 13-jarige alligator Johnnie.

.... Ze beschouwt het dier als een zoon

[/quote]

Die Nederlandse pers toch... Klinkt leuk maar Johnny is actually a girl. 't Was van de week op radio en TV (waarom nu, geen idee), en de eigenaar wandelt met het beest  aan de riem, ze kijken samen TV en ze heeft een bad in de huiskamer. (Tja, je kan maar íets in je huiskamer hebben hè). Ook was ze 'heel gevoelig', 'jaloers' en meer van die dingen. Ach, als ze maar leut  hebben. Misschien zit er ook bij de krokodil een steekje los.

Back