Weet helaas al te goed hoe dat is na de 2019/2020 zomer...Zelfs hier in Baldivis, een stukkie onder de stad, is het hazy en stinkt het naar brand.......
Zag dat Gwen zichzelf in ieder geval als ‘safe’ markeerde op Facebook. Verder geen details van deze Swan resident.Weet dat Gwen indertijd een huis gekocht heeft in de Hills net oostelijk van de stad, om the way to Gidgegannup als ik het goed onthouden heb.
Take care all, and stay safe please!
Ik was verbaasd om te lezen en horen dat in verband met Covid, de WA brandweerautos niet volledig bezet rijden in verband met social distancing in de wagen. Normaal 4-6 brandweerlieden, maar nu slechts 2-3.
Ik vermoed dat wij in VIC ons leven daaraan hebben te danken.Ze hebben 1 case en ze gooien de hele State in lockdown...
Fake news. Absolutely fake news. Pas daar mee op. Dit is de manier waarop je een hetze krijgt tegen de overheid.Ik was verbaasd om te lezen en horen dat in verband met Covid, de WA brandweerautos niet volledig bezet rijden in verband met social distancing in de wagen. Normaal 4-6 brandweerlieden, maar nu slechts 2-3.
Ik las dit bericht gisteren op de ABC en later op de SMH. Zeker de ABC is redelijk betrouwbaar.Fake news. Absolutely fake news. Pas daar mee op. Dit is de manier waarop je een hetze krijgt tegen de overheid.
Dat heeft Queensland laatst toch ook gedaan? Volgens mij heeft dat te maken dat deze persoon de Britse variant heeft. Dat was volgens mij ook de reden van de lockdown in Brisbane.Ze hebben 1 case en ze gooien de hele State in lockdown...