WA-ers allemaal safe en gezond?

Weet dat Gwen indertijd een huis gekocht heeft in de Hills net oostelijk van de stad, om the way to Gidgegannup als ik het goed onthouden heb.

Take care all, and stay safe please!
 
Weet dat Gwen indertijd een huis gekocht heeft in de Hills net oostelijk van de stad, om the way to Gidgegannup als ik het goed onthouden heb.

Take care all, and stay safe please!
Zag dat Gwen zichzelf in ieder geval als ‘safe’ markeerde op Facebook. Verder geen details van deze Swan resident.
 
Ik was verbaasd om te lezen en horen dat in verband met Covid, de WA brandweerautos niet volledig bezet rijden in verband met social distancing in de wagen. Normaal 4-6 brandweerlieden, maar nu slechts 2-3.
 
Ik was verbaasd om te lezen en horen dat in verband met Covid, de WA brandweerautos niet volledig bezet rijden in verband met social distancing in de wagen. Normaal 4-6 brandweerlieden, maar nu slechts 2-3.

Ze hebben 1 case en ze gooien de hele State in lockdown...
 
Ik was verbaasd om te lezen en horen dat in verband met Covid, de WA brandweerautos niet volledig bezet rijden in verband met social distancing in de wagen. Normaal 4-6 brandweerlieden, maar nu slechts 2-3.
Fake news. Absolutely fake news. Pas daar mee op. Dit is de manier waarop je een hetze krijgt tegen de overheid.
 

Attachments

  • 1FC395D9-A7C8-4C9E-80EC-2DA61D09A569.png
    1FC395D9-A7C8-4C9E-80EC-2DA61D09A569.png
    602.6 KB · Views: 11
Fake news. Absolutely fake news. Pas daar mee op. Dit is de manier waarop je een hetze krijgt tegen de overheid.
Ik las dit bericht gisteren op de ABC en later op de SMH. Zeker de ABC is redelijk betrouwbaar.
Niet zozeer fake news maar dat diverse overheidsfunctionarissen elkaar tegenspreken.
Wel goed dat het gezond verstand preveleert en er dus volop geblust wordt :)
 
Heel bruikbare site voor het checken van risicozones bij branden...: www.bushfire.io
(werkt op info van verschillende instituten zoals emergency.wa.gov.au)

(Sidenote... ik moet mijn profiel foto updaten zo te zien .... :))
 
Back
Top