WA here we come. Rudi,Henriette en kids

rudi henriette

New Member
Afgelopen Februari hebben wij ons subclass 175 visum online aangevraagd. Ervan uitgegaan dat het even kon duren voor het huis verkocht zou worden hebben wij het vorige maand te koop gezet. Oeps 1 week later is het verkocht en 18 Juli is de overdracht al. Wij hebben besloten om zo min mogelijk mee te nemen en nu is het dus zaak om zoveel mogelijk te verkopen. In afwachting van het visum hebben wij een vakantie huisje gehuurd in de buurt van onze woonplaats. Ons plan is om begin Oktober te vertrekken met bestemming Perth of omgeving. Voor vertrek wil ik nog proberen om een baan te vinden wat het bepalen van de precieze bestemming weer wat makkelijker maakt.
Dus mocht er nog iemand zijn die een baan weet voor een mechanical engineer dan hou ik mij sterk aanbevolen.

Groetjes Rudi

Senior Mechanical Package Engineer
Job No.:455486
Department:Engineering
Employment type:Full time
Technip Oceania P/L currently requires a motivated Senior Mechanical Package Engineer to join our team located in West Perth.

The successful candidate will be degree qualified and will have at least 5 years experience in the Oil & Gas industry in both onshore and/or offshore facilities.

A sound knowledge of the types of equipment found on packaged equipment, such as pumps, heat exchangers, pressure vessels, instrumentation and electrical equipment is essential. The candidate will also have good interpersonal skills in dealing with other engineering disciplines. Additionally they will have demonstrated experience in conceptual, FEED, detailed design, installation, and commissioning phases. The main focus of this position is as Senior Mechanical Package Engineer on existing and future projects.

The ideal candidate will have a good understanding of QHSE, management systems, client liaison, codes and standards and the ability to troubleshoot technical problems and provide concise written reports.

To be considered for this position please attach a detailed CV outlining your availability and experience.

Advertised:4 Jun 2008 W. Australia Standard Time
Closing date:4 Jul 2008 11:55pm W. Australia Standard Time

Is dit iets voor je?

Niet waar Rudi, je hebt een email gestuurd.  :lol:
Is ook goed, heb het gelezen.
Een vriend van me is aan het rondkijken voor zo'n functie waar jij het over hebt.
Maar dan moet hij toch geld inleveren van wat hij nu verdient. De package is het zelfde als de basis nu..... :-(
Dan zitten we nu ook wel goed uiteraard.

:cool: Ze zijn populair die henriette's. Dat is goed om te horen. :up: Maar hoezo behalve begin Augustus?

Wilsil,

Geld maakt niet gelukkig zeggen ze maar het maakt het leven wel makkelijker.  :smile: Heb jij misschien een uitgebreidere beschrijving van wat de werkzaamheden inhouden?
Ik heb jou ook nog een email gestuurd. :oops:

begin augustus is .... oh nee, dat mag andere Henriette natuurlijk zelf zeggen als ze dat wil :) :)

Enne: geld maakt niet gelukkig, maar het help wel !! (Helemaal correct dus!!)

@ Wilsil

Bij het lezen van je advertentie voel ik me best een beetje dom, er staan een aantal termen in die mij niet direct bekend voorkomen... :?
Wat ik me als eerste afvraag wat houdt mechanical PACKAGE engineer in, "package" zegt me niets, terwijl ik zelf mechanical engineer ben in de staalindustrie...een industrie-specifieke term misschien?

GroetZ GEERJAP

Ik ben inderdaad begin augustus een paar dagen in Perth....mag je best zeggen hoor! Is wel makkelijk  :p

Henriette

Wij zijn helaas in Augustus nog niet in Perth :cry:
En met het tempo waarmee ze nu de visa's verstrekken kan het nog wel even duren :beach:

Groetjes Henriette en Rudi. :later:

En hier nog een Henriette (althans, die gaat met mij mee). Zonder twijfel allemaal slimme meiden.  :wink:

Geerjap,

Een package engineer is verantwoordelijk voor een "package".
Als voorbeeld: een salt reclaimer unit of torens of condensate unit.
Duidelijk?

En hoe verloopt het wachten? Of hebben jullie inmiddels toch al een visum?

Groetjes,
Sacha

Hoi Sacha,

Wij zijn afgelopen weekend verhuist en wonen nu op een vakantie park in afwachting van. Al onze spullen staan opgeslagen in een kelder op het park dus daar kunnen we in ieder geval nog bijkomen. Het is een beetje krap maar het zal best lukken voor een paar maanden. Als het visum komt willen we zo snel mogelijk vertrekken, maar het lijkt erop dat het nog wel een paar maanden kan duren. In ieder geval worden er sinds 1 Juli weer visums verstrekt dus dat geeft weer hoop.

Groetjes Rudi & Henriette

Wat een apart vakantiegevoel  :grin:

Hoe vinden de kinderen dat? Wij hebben zelf ook iets van, hup verkopen die boel en dan maar ergens tijdelijk de boel afwachten. Maar maak me wel enige zorgen over hoe veerkrachtig kinderen echt zijn, of praten we ons dat zelf maar aan omdat het moet?

Hoef nu nog geen beslissing te nemen. Het huis staan al 3,5 maand te koop en 5 kijkers.... Misschien maar goed voor ons dat het afgeven van een visum wat langer duurt, hebben we meer tijd om het huis te verkopen! Voor jullie hoop ik dat het nu allemaal snel gaat!

Je hebt maar 1 kijker nodig die koper wil worden en dat kan zo gebeurd zijn. Maar ik kan mij voorstellen dat jullie er ook graag zo lang mogelijk willen blijven wonen.

Onze kinderen vinden het prachtig, ze beseffen nu echt dat we gaan emigreren. Als het aan hun ligt gaan we vandaag nog, wel maken ze zich nog zorgen om straks engels te gaan praten maar ook dat zal wel goed komen. Henriette is nu samen met de kinderen in het oude huis de laatste spulletjes aan het verzamelen en zelfs dat het huis nu helemaal leeg is vinden ze niet vreemd. Als ik de verhalen van iedereen hier op het forum lees maken wij volwassenen ons overall veel te druk om. Kinderen vinden het gauw goed als het maar gezellig is.

Kon even zo snel niet terug vinden hoe oud jullie kids zijn, maar misschien heb je hier iets aan:
http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,9043.0.html

Heb het spel zelf gekocht en ben verbaasd over hoe snel mijn dochter (5 volgende maand) het oppikt. Alle andere spelletjes/boekjes e.d. zijn geschikt voor kinderen die al kunnen lezen.

Groetjes,

Sacha

Bedankt voor de tip :up:, ik ben net naar Bart smit geweest om het op te halen. Onze dochters zijn 6 en 7 jaar. Precies de leeftijd voor dit spel.

Veel plezier ermee, mijn oudste is verslaafd. Mag van mama maar 2 kaartjes per dag doen en wil meer!

Back