waar ben je nu

ik, heb hem al aangemaakt best wel geinig
www.kristien.verdoodt.waarbenje.nu

tuurlijk staat er nu nog niet veel op - ik ben nog in belgie
zeker nalezen vanaf oktober

groetjes
 
Hoi Kristien,

de link is kristienverdoodt.waarbenjij.nu .  :roll:

Het nadeel van deze site is dat wanneer je wat meer foto's wil gaan plaatsen dan de standaard, je al snel moet gaan betalen. Er zijn een heleboel gratis weblogs te vinden.

Heel veel succes met de voorbereidingen!
 
betalen argh iets waar ik allergisch voor ben
over welke web sites heb je het dan? (die met mogelijkheid voor veel foto's te plaatsen en die gratis zijn)
 
www.blogger.com (weblog)
www.mijnalbum.nl (om foto albums te plaatsen, maar er zit vrij veel reclame in)

zijn twee gratis sites die ikzelf gebruik
 
Thanks voor al die opties! Mijn ma wil ook een website aanmaken voor alle kiekjes die ze hier in Oz maakt tijdens haar trip, heb er dus eentje nodig met veel foto plek. Bedankt Joep en Perthpete!

(ikzelf gebruik de 'groups' van msn)

Inacar.
 
Wij gebruiken Blogger en is erg makkelijk te gebruiken en erg goed.

Sara

http://hanssaradownunder.blogspot.com/
 
[quote author=perthpete link=topic=5134.msg71183#msg71183 date=1158366946]
Voor fotos: www.flickr.com

[/quote]
Hey Pete,

gebruik je Flickr zelf? De site ziet er goed uit, maar foto's krijgen een tag, zodat iedereen ze kan zoeken.

Dat wil ik nou net niet

greets Joep
 
[quote author=Joep link=topic=5134.msg71375#msg71375 date=1158662404]
gebruik je Flickr zelf? De site ziet er goed uit, maar foto's krijgen een tag, zodat iedereen ze kan zoeken.
[/quote]

Je kunt bij Flickr zelf aangeven of foto's openbaar of privé zijn.
 
Joep,
Zoals Lost ook aangeeft, ze kunt je foto's public maken of b.v. alleen voor vrienden en/of familie zichtbaar zijn. De catch daarbij is alleen wel dat je vrienden en familie dan wel als zodanig aangemerkt moeten worden en dus een flickr account nodig hebben.

Overigens gebruik ik flickr inderdaad zelf (als hobby fotograaf), redelijk intensief zelfs. Kijk maar eens hier: www.flickr.com/photos/perthpete.
Peter.
 
zeg sara toffe verhalen en leuke site (on topic blijven Kristien  :-o)

nu is net het probleem dat ik al aan heel veel mensen dat waarbenjij nu adres heb doorgegeven pfffff
nu ja als ik moet gaan betalen kan ik nog switchen naar blogger :evil:

die flikr lijkt me leuk voor foto's want ik en een digitale camera dat zijn honderde foto's per keer
plus oma en opa moeten toch een dagelijkse up-date krijgenvan hun kleinkinderen anders zijn ze niet gerust dat ze wel genoeg eten/drinken/....

dus goede sites voor foto's (liefst niet betalend - emigreren kost al geld genoeg  :-D) zijnaltijd welkom
oja nog even dit , ik ben een echte sukkel als het op computerkennis aankomt (en te trots om hubbie om hup te vragen)
dus liefst iets suuuuuuuper eenvoudig want anders geraakt het toch niet geïinstalleerd

taaaaaaaaaaaaaaaaaaanx mates
 
okee ik ga Flickr eens uitproberen!

off topic: mooie foto's Pete. Ik zal mijn best-of-aussie ook eens laten zien.
 
Dank je wel Joep, en ik ben alvast benieuwd naar jou foto's. Stuur het linkje maar door wanner je hem hebt ;-)


(Sorry, maar ik kan even geen on-topic tekst meer bedenken, die zou anders hier gestaan hebben ;-)
 
okee dan ga ik weer ff on-topic verder! Ik heb nog verder genozen en ik ga http://picasaweb.google.com/home gebruiken. Picasa is een Google product en aangezien ik meerder Google zooi gebruik (mail, blog, etc) is het handiger voor me te gebruiken.

Je kan een fotoboek off line maken (mbv Picasa (gratis) en dan in een keer uploaden) of online je foto's uploaden.

En nu ga ik eens aan de slag zodat ik Pete mijn best-of-my-first-six-months-in-aussie pictures kan laten zien!
 
Back
Top