waar hangt onze hawky toch uit?

waar is hawk?

  • Hij heeft zijn NL sim-kaart uitgeleend en hij zit nu in Villawood detention centre

    Votes: 2 8.3%
  • Miste moeders kookkunsten en is terug naar NL

    Votes: 3 12.5%
  • Vissen in Darwin

    Votes: 9 37.5%
  • Aangevallen door een drop bear tijdens het vogel spotten

    Votes: 8 33.3%
  • In bayswater, maar de makelaar heeft het draadje doorgeknipt.....

    Votes: 2 8.3%

  • Total voters
    24
Als je je zorgen maakt moet je hem misschien even bellen en 'm op de koffie vragen....  :up:

(zoveel mensen met zijn oer-hollandse achternaam zullen er toch niet in bayswater wonen?)
 
Wij hebben dezelde achternaam maar moet wel heeeel verre familie zijn. Heb zijn posts gelezen en het houdt inderdaad plots op. Misschien op super low budget nog steeds op zoek naar werk? Of hij heeft een lovebird gespot?  :dancing: Hopen dat het goed met hem gaat!!

:wink: The Roosters - Moon & Steef
 
Joh het zal toch wel goed gaan! Ik zelf zit al bij dit forum vanaf januari 2005. Het eerste forum uitje in Utrecht! Sindsdien zijn er veel mensen gekomen en gegaan. De meesten hebben immers het forum niet echt meer nodig als ze eenmaal hier zijn. Hij zal zijn Australische leven nu echt begonnen zijn!!

Groetjes Lin :smile:
 
Heb even gelezen wat Hawk de laatste tijd geschreven had en las ergens dat hij in juli naar Nederland ging omdat zijn moeder 70 werd, hopelijk is hij dus daar en horen we snel wat van hem.

Erna
 
Ja hé?
[move][size=15pt]Hawk, where are you???                                                Here?                    or                                      There?                    Darwin?                        Matrix????[/size][/move]
Groeten Henk
 
sattelite.jpg
Earth calling Hawk ..-.-.-....-.-..-.-...-....-.--......-.---.- Earth calling Hawk.-.-.-Come in Hawk !
 
[quote author=cyberoo link=topic=7503.msg98120#msg98120 date=1188400147]
sattelite.jpg
Earth calling Hawk ..-.-.-....-.-..-.-...-....-.--......-.---.- Earth calling Hawk.-.-.-Come in Hawk !
[/quote]

Even de spelling corrigeren  :smile:
. .-  .-.  -  ....    -.-.  .-  .-..  .-..  ..  -.  --.  ....  .-  .--  -.-    -.-.  ---  --  .    ....  .-  .--  -.- (Earth calling Hawk Come in Hawk)
 
Heb het vermoeden dat ie mij nog al eens aan het "bespieden" is...  :wink: Ik heb mijn avatar aan hem te danken!

Hij zal vast en zeker druk bezig zijn met zijn nieuwe leven..
 
Nou moe, gisteren had ik mijn "kookaburra" nog.. ik maak een er een opmerking over en... FOETSIE, weg avatar! Zou Hawk ongelogd toch meelezen? What happened, Hawk?


:cry:
 
Volgens z'n profiel was ie voor het laatst op 27 Aug 2007 13:30 actief.

Dus hij houdt alles nog in de gaten.
 
Back
Top