Waar het beste een auto te kopen in Sydney

juudbruinsma

New Member
Hoi,

Wij zijn op zoek naar een redelijke 2e hands auto in Sydney. Heeft iemand tips voor een goede dealer? We houden ebay en Gumtree goed in de gaten maar ik vind het fijn om me even te orienteren.

Tips en adviezen welkom!

Judith
 
Als jullie budget beperkt is, is Kings cross misschien een optie.
Een backpacker carmarket, waar je misschien een koopje kan scoren van een backpacker die zijn auto niet kwijt raakt en die morgen naar huis vliegt :evil: :evil:
 
Ga lekker een dagje of 2 rondhangen op Parramatta Road, daar struikel je over de autodealers!
 
Kings Cross - en dan met name 'wanhopige' backpackers (zoals ik een paar jaar geleden
cry.gif

en anders op Internet, sommige NL'se websites staan wel eens oproepjes. Hostels hebben vaak ook ophangborden waar je auto's te koop ziet staan.

Succes!
 
Oeps, vanwege de verhuizing al een tijd niet online geweest. Dank voor de reacties! We wonen nu redelijk dicht bij Parramatta Rd dus daar gaan we zeker eens kijken. Maar ik ben redelijk groen wbt een auto kopen en heb het doembeeld voor me dat alle autodealers slecht zijn (je op willen lichten). heeft iemand misschien goede ervaring met een dealer? Nogmaals alle tips en advies welkom!
 
Back
Top