Waar in Australie woon je het best........

Serge

New Member
Beste lezers van dit bericht,

Aangezien Australie voor mij een redelijk onbeschreven blad is, vroeg ik me af, dat als ik in Australie zou gaan wonen, wat ik heel graag wil !!!! Welk gebied is dan het beste om te wonen..... Ik hoop in de toekomst als verpleegkundige aan de slag te gaan....... Op dit moment woon en werk ik nog in Noorwegen..... Alle opmerkingen zijn meer dan welkom.......

Alvast bedankt voor het lezen..........

Serge............

Hallo Serge,

Door mijn vader kom ik zo om de 1,5 jaar in Australie voor vakantie en natuurlijk om mijn vader weer even te zien. Hij woont in Rockingham, dat ligt op de kaart onder Perth. Het is een uurtje rijden vanaf Perth Airport. Ik vind het daar fantastisch!!!! Er is een groot winkelcentrum en een leuke winkelboulevard aan het strand, barbeques op het strand, een mooie blauwe zee en in de zomer zwemmen er ook dolfijnen in de baai. Mijn voorkeur gaat dus uit naar Zuid-West Australie.

Groetjes

Ligt re natuurlijk helemaal aan wat je zoekt. Warm, koeler, druk of rustig. Iedere stad/streek heeft wel zijn eigen voor en nadelen. Ga een keertje op vakantie en doe een rondje voordat je je keuze maakt zou ik zeggen

Jan

Serge said:
Beste lezers van dit bericht,

Aangezien Australie voor mij een redelijk onbeschreven blad is, vroeg ik me af, dat als ik in Australie zou gaan wonen, wat ik heel graag wil !!!! Welk gebied is dan het beste om te wonen..... Ik hoop in de toekomst als verpleegkundige aan de slag te gaan....... Op dit moment woon en werk ik nog in Noorwegen..... Alle opmerkingen zijn meer dan welkom.......

Alvast bedankt voor het lezen..........

Serge............

Blackmamba said:
Hallo Serge,

Door mijn vader kom ik zo om de 1,5 jaar in Australie voor vakantie en natuurlijk om mijn vader weer even te zien. Hij woont in Rockingham, dat ligt op de kaart onder Perth. Het is een uurtje rijden vanaf Perth Airport. Ik vind het daar fantastisch!!!! Er is een groot winkelcentrum en een leuke winkelboulevard aan het strand, barbeques op het strand, een mooie blauwe zee en in de zomer zwemmen er ook dolfijnen in de baai. Mijn voorkeur gaat dus uit naar Zuid-West Australie.

Groetjes
Yep, mijne ook (zuidwesten, niet Rockingham, veel te 'nieuw' voor mij, ik houd meer van dorpjes en heuvels. Wonen nu in Perth)

Probleem: er zijn niet heeeeel veel banen voor verpleegkundige rond Rockingham.
De grote ziekenhuizen zijn in Perth(Sir Charles Gardiner, Royal Perth, Princess Margret etc.

Serge, je moet echt wat steden bezoeken. Er zijn te veel factoren die meespelen, iedereen is anders.
Er is niet een beste plek, anders zou iedereen daar wonen....

Succes! :D

Dank jullie wel voor je reacties tot nu toe. Super!!!!! :D :D Ik weet dat het beter zou zijn om een keer naar Australie toe te gaan. En dit is ook iets wat ik heel graag zou willen en dan druk ik me nog zachtjes uit. :D Maar dat lukt nu helaas niet. :cry: :cry: Maar door wat er verteld wordt en mensen motiveren waarom, kom je ook veel te weten. Ook al blijft het surrogaat met de werkelijkheid. Op dit moment bijvoorbeeld woon ik met mijn gezin in Noorwegen.... Voor dat we hier kwamen waren we hier nog nooit geweest.. En daarbij ben ik van mening dat ergens op vakantie gaan en wonen, twee verschillende dingen zijn........ Daarom dan maar zo even om een beetje indruk te krijgen.

Serge

hmm... moeilijke vraag hoor! Ik heb zelf een jaartje rond getrokken in Australie en ik moet zeggen dat ik ALLES mooi vond. Het is maar net waar je voor gaat!

Zelf hoop ik in de buurt van Brisbane te gaan wonen...

Back