Waar is de Mol speelt maandag af in Australië

Denny

Member
Ik heb nog nooit zijn programma gezien maar ik vind zijn inhoud voor maandag wel interessant sinds hij een bezoek brengt aan Australië. Ook is er een prijsvraag aangeboden namens het programma, 2 tickets naar een stad naar keuze.  :cool:

jeroen-WIDM-reis_195x110.JPG

Met Jeroen van Koningsbrugge reist Johnny de Mol helemaal af naar Australië, om op zoek te gaan naar tante Connie. Jeroen heeft met haar een speciale band, omdat zij net als hij enorm creatief is, maar door de verre afstand heeft hij haar niet eerder kunnen opzoeken. De tocht Down Under start in de geweldige stad Sydney. Maar dat Australië bepaald geen land voor mietjes is, blijkt al snel wanneer de heren gaan duiken met haaien en Jeroen oog in oog met een krokodil komt te staan. Tijdens deze bijzondere trip vertelt Jeroen enthousiast over zijn leven, de te vroege geboorte van zoontje Salomon Elvis en zijn enorme passie voor muziek.

Maandag 7 september op Veronica om 21.30.

heel leuk, maar...
Ik woon in Blegië en kan dus niet mee doen aan de prijsvraag! Wat stom!!

@alie: neen, dat niet spijtig hoor, zo'n makkelijke vraag...

'k ga wel kijken naar het programma, ken het niet, ben benieuwd...

[quote author=Catkin link=topic=10384.msg146215#msg146215 date=1252218643]
Jammer dat ik op maandag toneel repetities heb en het dus niet kan zien...
[/quote]

No worries, Veronica heeft ook een eigen "uitzending gemist".

En? wat vonden julli ervan? Voor Australie hoefde je niet te kijken, het ging meer over Jeroen van Koningsbrugge

Dat het meer over Jeroen zou gaan had ik wel verwacht, maar ze hebben toch ook een link via internet waar je meer kan zien van wat ze gedurende die week hebben gedaan.

Moest wel ontzettend lachen toen ze met z'n tweeën op het strand aan het overnachten waren en ze beiden met hun hoofden in de aluminiumfolie zaten gewikkeld.  :grin: Volgens mij hadden ze aardig zitten pimpelen!

[quote author=Kathren link=topic=10384.msg146297#msg146297 date=1252412905]
maar ze hebben toch ook een link via internet waar je meer kan zien van wat ze gedurende die week hebben gedaan.

[/quote]
Oh ja das waar! dat heb ik opgeschreven want dat wil ik nog wel ff bekijken.
Ik vond het ook grappig, de krokodil worstelen  :grin: Ik vind Jeroen zoiezo erug leuk, zijn humor bevalt me wel! ( misschien omdat ie ook een Brabo is )  :up:

[quote author=skippie link=topic=10384.msg146295#msg146295 date=1252407873]
Voor Australie hoefde je niet te kijken, het ging meer over Jeroen van Koningsbrugge
[/quote]

Nou de stukjes natuur van Australie die je stiekem zag vond ik wel onwijs mooi!! Alleen die beelden kunnen al tranen in mijn ogen zetten.

Heeft er iemand ook een link naar uitzending gemist waarvoor ik niet eerst microsoft silverlight voor hoef te installeren??

Voor diegene die het wel ehbben en/of hebben geinstalleerd, hierbij de link:
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=546504/langid=43/media=98975/page=1

[quote author=skippie link=topic=10384.msg146301#msg146301 date=1252420106]
Oh ja das waar! dat heb ik opgeschreven want dat wil ik nog wel ff bekijken.
Ik vond het ook grappig, de krokodil worstelen  :grin: Ik vind Jeroen zoiezo erug leuk, zijn humor bevalt me wel! ( misschien omdat ie ook een Brabo is )  :up:
[/quote]

Die met de krokodil was priceless inderdaad. :grin:

Ik vond de intro erg sterk, die skyline van Sydney... kan ik uren naar kijken zonder dat het verveeld.  :happysun:

Promotie voor Australië, leuke aflevering. Jeroen raakte ook een beetje betovert door het land, voorzover ik kon zien/merken.

Stukje met de croc was natuurlijk geniaal, had ook goed gewerkt aan zijn aussie accent!
Beelden waren geweldig, zeker van Sydney.

Overigens over de talenten van mr. De Mol, als presentator is hij inderdaad wat minder goed, maar ik was toch wel onder de indruk van zijn muzikale kwaliteiten, want hij zong Mr.Jones toch zeer fraai.

Johnny is misschien geen sterk interviewer maar vind wel dat hij door wie hij is een leuke Buzz aan het programma geeft. Niets is te gek voor hem.

:grin:
JAJA bedoelde jij zeker die shot dat hij s'ochtends een duik nam in de zee :shock: :w00t:

Lag direct in een deuk bij dat beeld!  :grin: Gewoon lekker relaxt doen waar hij zin in heeft op dat moment .... mag dat wel.

Back