waar oh waar???

Hebe

XPdite Sponsor
:| Ik schaam mij diep, het blijkt wel weer dat ik wat dit betreft zo'n warhoofd kan zijn; maar......ik heb van de week via deze site een andere site bekeken, in het Nederlands, waarin tips etc., best uitgebreid. En ik zoek mij rot, maar ik kan het niet vinden!!??
Kan iemand deze digibeet verder helpen?
Met het schaamrood op de kaak, mijn naam....Hebe
 
Over van alles....én heel bruikbaar. Waarvan ik dacht; dit moet ik even onthouden. Waarbij ik vervolgens een beetje last van alzheimer krijg. De meeste sites zijn in het engels en deze was opgesteld in het nederlands. De maker vroeg nog om respons op eventuele fouten. Nou ja, misschien morgen maar weer eens neuzen. Tenzij jij enig idee heb.....
Hebe
 
Je browser heeft vast een knop history. Dan is het nog steeds even zoeken, maar daar staat alles in wat je afgelopen week hebt bekeken...
 
ik heb heel mijn geschiedenis bekeken, krijg alleen de topics. Het lijkt wel of ik het heb gedroomd.....
Kortom, niks zo ergerlijk als iets kwijt zijn!!
 
Dan rest er nog een optie: googelen tot je een ons weegt  :| www.google.nl en dan zoveel mogelijk woorden die je je herinnert intikken. Is het een nederlandse site geweest? Klik dan op alleen sites uit nederland. Herinner je je woordcombinaties? Zet die dan tussen ""s. Succes :)
 
Ik denk dat ik alle topics op mijn gemakje ga bekijken. Maar eerst even een paar keer diep zuchten en de haren uit mijn hoofd trekken!
Mocht er iemand echter nog een idee hebben...dan hoor ik die graag!
Bedankt.
 
  :-D    Gelukkig voor mijn haren....ik heb het gevonden; www.au.geocites.com  !!!!
Hebe
 
Misschien de "Emigratie FAQ" ? die staat op
Het menu van http://www.xpdite.net/
Dat is een vertaling van de Eng. FAQ, alweer iets ouder
maar je kan er wel mee beginnen.

Gr. Ton
 
Deze FAQ was in elkaar gezet door een van de forumleden een tijdje geleden.

Misschien de moeite waard om even door te nemen.

http://au.geocities.com/discoveraustralia/immigratiefaq/

Rene
 
Ja heren,
Had ik toch echt zelf al gevonden. En inderdaad, zeker de moeite waard!
Bedankt in ieder geval voor alle moeite!
groetjes, Hebe
 
hi,

meestal als ik iets interessants tegenkom waar ik later nog eens wil kijken zet ik gelijk in mijn favorieten,
dan hoef ik niet meer zo te zoeken, en als het toch niet zo interesting is gooi ik hem er gewoon uit!
Succes met info vergaren!
Gr. Cindy
 
Tja, blijkt wel weer dat ik dit nog niet zo heel lang doe. Maar al doende leert men!
Bedankt, Hebe
 
Back
Top