Waar wonen veel Nederlandse Expats in Sydney

draaijer

New Member
Hallo allemaal. Wij gaan in Q1 2010 voor een periode van 2-3 jaar naar Sydney. Wij hebben 2 kids. Een jongen van 3,5 en een meisje van 9 maanden.

Wij zijn erg nieuwsgierig waar de meeste Nederlanders wonen. Dus waar wonen jullie?
Momenteel kijken wij naar huurhuizen in Clovelly, maar we zouden het leuk vinden om in de buurt van andere Nederlanders te wonen met kids :)

Ik lees het graag. Fijne avond
 
Hallo allemaal. Wij gaan in Q1 2010 voor een periode van 2-3 jaar naar Sydney. Wij hebben 2 kids. Een jongen van 3,5 en een meisje van 9 maanden.

Wij zijn erg nieuwsgierig waar de meeste Nederlanders wonen. Dus waar wonen jullie?
Momenteel kijken wij naar huurhuizen in Clovelly, maar we zouden het leuk vinden om in de buurt van andere Nederlanders te wonen met kids :)

Ik lees het graag. Fijne avond


wij wonen sinds juli 2009 in menai, sutherland shire.

een mooie rustige omgeving , fantastisch om je kinderen op te laten groeien, heel centraal tov sydney CBD, strand national parks.
Je woont hier overwegend tussen de aussies, wat ik persoonlijk erg leuk vind als je je toch permanent zou willen settelen.
is het je te doen voor tijdelijk dat is dat wellicht anders.

Ik vind het zodra je de george river voorbij gaat vanaf hier , vreselijk druk worden.
 
Hoi, wij wonen in Bringelly. Veel te rustig maar wel een mooie omgeving en toch aardig wat Nederlanders in de omgeving.
 
Volgens mij wonen de meeste Nederlanders gewoon in Nederland.

Australiers zijn best leuk, 't is tenslotte Australie....
 
Wij zijn momenteel aan het kijken naar huizen in Clovelly en Randwick. heeft iemand ervaring met die 2 buurten?
 
Volgens mij wonen de meeste Nederlanders gewoon in Nederland.

Australiers zijn best leuk, 't is tenslotte Australie....


Ik heb gekeken waar de minste wonen :lol:
In Menai dus moet je niet wezen.

Hele leuke mensen hier, ik bedoel, als je nu 4 maanden hier woont en de straat organiseert al een BBQ voor je op je verjaardag de 22e december, dan hoef ik niet zo nodig heel geforceerd tussen nederlanders te wonen hoor, zoiets moet spontaan toevallig zo ontstaan, ik geloof niet in opgedrongen geforceerde vriendschappen,

ik heb weleens het idee dat nederlanders hier met nederlanders omgaan waar ze in nederland nooit mee om zouden zijn gegaan.

nou dat zie ik dus niet zo zitten.
 
Wij wonen in Hornsby met een aantal nederlanders in de buurt.
De meeste nederlandse gezinnen wonen in de omgeving van Pymble. De nederlandse school in Pymble (met 4 vestigingen in Sydney) is de drukste van allemaal.
 
Wij wonen in Hornsby met een aantal nederlanders in de buurt.
De meeste nederlandse gezinnen wonen in de omgeving van Pymble. De nederlandse school in Pymble (met 4 vestigingen in Sydney) is de drukste van allemaal.


Hallo, ik ben 19 jarige student (jongen) Ik zit in mijn derde jaar van de opleiding Commerciële Economie. Vanaf augustus tot december 2010 ga ik stage lopen in het centrum van Sydney. Ik ben nog op zoek naar een goedkope verblijfplaats. Het liefst bij een gezin in huis. Heeft u mogelijk nog een kamer vrij? of weet een ander gezin of goedkope optie? Ik hoop snel van u te horen.

Alvast bedankt,

Groeten Patrick

 


OFX
Back
Top