[quote author=marymary link=topic=4887.msg62089#msg62089 date=1149759750]
De mensen in mijn omgeving vinden het erg leuk. Zie niet in waarom het voor backpackers is. Maakt verder niet uit, dacht met een leuk idee te komen. Maar goed jij hebt je eigen weg gevonden.
[/quote]
Sorry, zo bedoelde ik het niet! En ik zei ook 'vind ik'
Het is idee is hartstikke geweldig natuurlijk, maar ik vind andere systemen mooier (je kan het veeeel meer voor jezelf aanpassen, de kleuren, plaatjes, zijbalk), en als je die combineerd met foto hosting zoals www.photobucket.com of www.flickr.com kan je veeeeeel meer dan de 10 gratis foto's plaatsen die je bij waarbenjenu krijgt (na die 10 foto's moet je dus gaan betalen). Oh, en ik zie dat als je daar een tijdje niks doet, en niemand je website bezoekt, dan sluiten ze hem af, maar goed, ze sturen je wel een email eerst denk ik.
En nee, het is zeker niet alleen voor backpackers, maar wel meer een beetje opgezet voor degene die aan het reizen zijn, dat is wel duidelijk.
Het is dus een heel simpel systeem, en dat is natuurlijk ook heeeel fijn, vooral als je nieuw bent met weblogs, en voor veel mensen zal het genoeg zijn, en dat is prima.
Maar voor degene die iets meer willen, raad ik toch liever www.web-log.nl aan, of www.blogger.com
En diegene die NOG meer zelf willen bepalen (zoals ik na een half jaar al op blogger.com), dan moet je echt gaan voor je eigen domain naam en het wordpress systeem. Het is klinkt allemaal misschien ingewikkeld, maar als je even de tijd ervoor neemt, dan is het te doen (ik wist een jaar geleden ook niks van af, en pas sinds een half jaar mijn eigen domain naam enz).
Dit is dus ook meteen een soort 'waarschuwing'. Als je wel voor een van de makkelijkere systemen gaat, en je er 'uit groeit', dan heb je met een nieuwe website ook een nieuw adres, en moeten al je familie en vrienden daar weer naar toe (ik zie nu dat er nog steeds soms mensen op mijn oude site gaan. Maar ik heb daar wel een link staan naar het nieuwe, dus zo erg is dat dan ook weer niet!).
Maar goed, je kan dus ook niet meteen in het diepen stappen (deed ik dus ook niet), maar echte beginners kunnen ook echt wel met www.web-log.nl of www.blogger.com of www.wordpress.com overweg.
Maar goed, dit is dus het mooie van het forum, iedereen heeft zijn eigen ideeen en tips! :lol: