WAARSCHUWING!!!!!

gerard

New Member
Beste forum bezoekers :-o

Ik wil jullie waarschuwen voor het Migration Bureau Amsterdam ( New Zeeland ) :bangingdoor:

Dit is WERKELIJK ongelooflijk zoals zij schrijven kunnen, en let wel, geen info. maar rekeningen. Dat liegt er niet om!!!! Als ik het over kon doen, dan deed ik het meteen.Alle leugens over plan B en upgrade to plan C etc. etc.volgens mij zit ik nu bij PLAN M als je mij vraag :angry1: Het is dat ik al aan het einde van het traject zit maar anders :bangcomputer:
Briefje lezen-    59euro
Photocoping and scanning application-    18 euro
brief schrijven naar klient-      59euro
Audit and check file-    88.50 euro

Ik schreef ze een brief (via E- mail) dat het info die ze mij gaf anders kan. Hij contr. het effe met zijn supervisor en gaf mij gelijk,kosten -  59euro

Ik hield me tot dusver goed maar nu barst de bom :eek:utraged: Kreeg twee rekeningen achter mekaar.De een op 30 April en de ander op 5 Mei.De ene rekening komt uit op een bedrag van 1686.28euro en de andere 1613.60euro. Alsof de geld me op de rug groeit. Dus moet er wel op rekene dat zij een DIKKE E-mail van me kreeg om ze te vertellen wat ik van hun diesten denkt :nana:

Ze waarschuwen mij dat ik op een bedrag zit van 5291.27euro exl. belasting en wat blijkt, ik zit er al 2000euro overheen. Die lui kan ook niet eens rekenen.Dus kunnen jullie begrijpen dat ik goed de pest in heb.Als je eenmaal ergens in stapt op leuke praatjes en beloftes stap je er niet snel weer uit, want tenslotte hebben zij al je documenten. Het is niet dat ik medelijden wil  :cry2: want zulke dinge gebeuren nou eenmaal en hecht ik gelukkig niet aan geld maar je heb het wel nodig.

Al wat ik wil, is jullie waarschuwen, een gewaarschuwd mens......... :up:
Laat je niet uitkleden en bezint eer je begint

Groetjes Gerard
 
Er zijn volgens mij al meer negatieve verhalen met dit Migration Bureau hier besproken op dit forum! Desalniettemin worden we door dit soort acties toch maar weer met de neus op de feiten gedrukt....
 
Beste Gerard,

Ik ben ook belazerd door deze bedrijf en Ik heb net ook een bericht gelezen op british expats over het zelfde.

Ik was bezig met een business visa via onze vrienden, maar ik ben gestopt naar zeer extreme rekeningen. Ik was €3500 kwijt binnen 4 maanden.
(na korting vanwege klachten over extreme rekeningen !!!)

PAS OP voor deze bedrijf.
 
Wij hebben ook met dat buro gewerkt, maar wel met de 'budgetformule' waarbij je hulp kreeg, maar ze kunnen dan niet boven een bepaald bedrag, er staat een bovenlimiet op zogezegd. Enig verschil was dat wij de aanvraag en papieren en zo zelf bijeenscharrelden, met hun hulp van wat er in moest en dan keken zij alles na. Wij hebben er geen problemen mee gehad ....raar....

Sara
 
In dit topic vindt je ook een hoop positieve en negatieve ervaringen van mensen die met Migration Bureau's in zee gegaan zijn http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=196.msg1299#msg1299
 
[quote author=M5 link=topic=4667.msg59022#msg59022 date=1147244053]
In dit topic vindt je ook een hoop positieve en negatieve ervaringen van mensen die met Migration Bureau's in zee gegaan zijn http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=196.msg1299#msg1299
[/quote]
Deze heet "Migration Bureau", anderen zijn het. Wij waren jaren geleden na een (betaald) bezoek bij deze mensen ook al niet echt onder de indruk van hun diensten (wel van de prijslijst).
 
Dag iedereen :-D

Ik heb net bericht gekregen van het Migration Bureau en moet nu wel het een en ander vertellen :group:

Zij hebben alles weer op een rijtje gezet en mijn klacht goed bekeken. Zij kwam met het aanbod om mij een korting te geven en de rest van mijn visa proses  :up:  Free of charge  :up:

Nou, dat vind ik wel een pluimpje waard of niet :clap2:

Ik dacht dat ik dit dan ook moet vertellen, niet alleen het negatieve, maar dan ook weer het goede. Fouten maken we allemaal wel eens, maar is wel afschuwelijk schrikken....... :freezing:

Groetjes Gerard
 
Poeh! Nou dat is een geluk bij een ongeluk! Netjes opgelost :up:

En nu op naar een snelle visumafhandeling!

Groetjes Lin
 
Inderdaad een prima ommekeer Gerard.....wellicht wordt er mee gelezen op dit forum door de div. migratie bureaus??  :wink: :)

Good luck met de verdere afhandeling in ieder geval!

Syl
 
hmmm. rest free of charge???

Wat moeten zij dan nog allemaal doen?

Als ze alles opgestuuurd hebben naar DIMA en er verder niks meer aan hoeven/kunnen doen, dan is dat een koopje voor het migratiebureau en tuin je er weer in.....

sorry hoor, maar ben ff kritisch,...

succes :up:
 
ja en je kan 'free of charge' papieren opsturen mey envelop en postzegel zodat ze t weer kunnen terugsturen! :-D
 
Zo Gerard, gelukkig maar, :up:

Wat heb je geschreven om dit te bewerkstelligen, zal wel wat fraais zijn. :-D

Mariette
 
Goed nieuws Gerard. :up:

Ik zie nog voor me hoe je uit je slof schoot over deze praktijken.

Was trouwens een gezellig avondje ,moeten we nog eens een keer over doen. :)

Groetjes aan brechtje en kids.
 
Hoi Markus

Nou, Mariette, daar kun je wel op rekenen. Het was een brief van een paar kantjes, maar zie, het resultaat!!!!

Markus, wat leuk om wat te horen
 
Nou, echt weer wat voor mij. Druk ik op post als ik een smiley wil plaatsen.

Marcus, moeten we echt doen. Wij vonden het ook heel leuk, zo leer je een hele boel. Als het ons niet bevalt in Australie is het een KORTE weg naar New Zeeland :dancing:  Of anders om :thinking:

Tot horens en groetjes aan Jeannette
 
Gerard,
Je hoeft geen nieuwe reply op je post te doen als het even mis ging.. Je kunt je eigen posts allemaal 'modifyen'. Is wel zo handig voor als je per ongeluk iets heel doms neer zet of zo ;-)
Perthpete
 
Dom....Dom....Dom....

bedankt Perthpete :clap2:

PS. Als we eenmaal ( en dat duurt niet meer zo lang ) in Perth zit, komen we zeker bij jullie op bezoek. Jullie zijn al haast bekenden voor ons. :donttell:

Groetjes Gerard en Brechtje
 
Gerard,
Jullie bent welkom hoor ! Misschien kunnen we jullie dan nog wel met wat tips helpen...
Perthpete
 
Back
Top