[quote author=AJ link=topic=5948.msg74744#msg74744 date=1163010361]
[quote author=*Anneke* link=topic=5948.msg74727#msg74727 date=1162999423]
In mijn mail staat dat het naar Adelaide gestuurd moet worden...dus dat doe ik maar.
[/quote]
Lees die e-mail nog eens heel goed door.
Niet vervelend bedoeld hoor maar ik ben echt benieuwd.
[quote author=*Anneke* link=topic=5948.msg74727#msg74727 date=1162999423]
Ze willen het alleen uiterlijk 5 december hebben (na 28 dagen dus al!!)
[/quote]
Ik heb een timeframe van 70 dagen. Heb jij misschien een ander soort visum aangevraagd?
:flipper:
[/quote]
De quotes binnen de quotes zijn niet helemaal hoe ik het in gedachten had, maar ik heb het geprobeerd!
Als ik nou gewoon de instructie brief even goed had gelezen, dan had ik wel geweten dat de medical uitslag inderdaad naar Sydney moet.... :blond: Thanks AJ! (Zo vervelend was dat niet hoor)
En ik heb volgens mij het meest voorkomende visum, 136, dus weet niet hoe dat zit met die 28 dagen. Misschien dat ergens anders in de bijlagen nog wel ergens iets staat van 70 dagen, maar zag het zo snel niet.(maar dat zegt niks, zoals gebleken is..) Dit stond in mijn brief:
Timeframe for Response
A full response should be made within 28 days of receiving this letter, which is by –
05 December 2006. You are taken to have received this letter today.
If there has not been any response by that date, or if the response is unsatisfactory or incomplete
without a sound reason then, in accordance with legislation this application may then be decided
based on information available.
Of betekent dit iets anders??
Alvast (weer)bedankt!
Groetjes Anneke