waneer afgewezen

Anne

New Member
Hoi

Stel nou dat ik mijn visa niet toegezegt krijg. ( interdependent) Kun je het dan later in je leven nog eens proberen met dezelfde partner? Als je dan wel aan alle eisen voldoet volgens DIMIA?
Ik vroeg me dat gewoon eens af voor het geval dat ik hem niet krijg. ( je weet nooit)

Als je genoeg bewijzen hebt valt het allemaal wel mee.    :read:
Gewoon alles goed voorbereiden, ik weet dat het veel tijd kost,
maar wel de moeite waard als je de stikker in de paspoort ziet.
Good luck.

Gr Ineke  :up:

Volgens mij kun je het gewoon opnieuw proberen, het ligt er natuurlijk maar helemaal aan waarom je wordt afgewezen. Maluka is voor zijn Skills Assesement afgewezen  :cry: (http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1071.90) omdat hij wat werkervaring te kort kwam. Hij gaat het dus gewoon weer overnieuw proberen zodra zijn werkervaring genoeg is. :up:
Maar zoals Ineke al zegt: als je genoeg bewijzen hebt dan valt het allemaal wel mee. Goed voorbereiden is the key!

Groetjes Linda

Ja wij hadden osn wel goed voorbereid maar was toch lastig bepaalde dingen goed aan te tonen. Maar inderdaad het zal wel goed komen. en zo niet is het ook het einde van de wereld niet hoor.

Vroeg me gewoon af of je zoeits meerdere malen mag proberen.

Ik denk dat je het net zo vaak mag proberen als je wilt, zolang je maar betaald. Daarom hebben ze ook die regel dat je moet betalen, ook als het afgewezen wordt. Anders blijft iedereen het proberen en raken ze natuurlijk overbelast met visum aanvragen. Dus zo blijven alleen de mensen over die echt willen emigreren.
Aan welk bewijs twijfel je nog?

Het feit dat we echt 12 maanden in een defacto relatie leven. Maar goed we hebben gedaan wat we konden dus ze zoeken het verder maar uit.

Waarschijnlijk heb je meer bewijs dat je denkt. Ik dacht ook dat het niet genoeg was, maar het bleek meer dat zat te zijn. Komt allemaal goed!

Nee, ik moet helaas nog tot januari wachten. Ik stop half december met werken en ga dan voor kerst en oud en nieuw naar Nederland (woon nu in Londen). Dan 3 januari vertrekken we!

Back