Wanted down under Revisited Series 7

Okee, gaan we ook kijken.
Vind de huidige serie niet echt interessant, beetje huizen kijken, beetje luisteren naar gezeur van verwende rotjong en dan val ik al in slaap.
Maar wellicht geeft revisited meer een kijkje in het wel en wee van de immigrant.
 
Same here. Begrijp echt niet dat mensen, terwijl ze nog nadenken of ze uberhaupt naar OZ willen vertrekken, bij huizen gaan kijken en dan zeuren over de kleur van de keuken.... Duhhh!

Je gaat je hele leven op zijn kop zetten. Als je je stoort aan beige keukenkastjes ben je:

ongeschikt.jpg
 
Haha! Ik snap ook niet dat mensen denken met minder werken een huis met vier slaapkamers, in een mooie rustige omgeving, maar wel dichtbij het centrum, met een grote tuin en zwembad kunnen veroorloven! En dan vallen de prijzen tegen. Ehm ja!
 
Het is eigenlijk een herhaling en je hoort of ze zijn vertrokken, waarom wel/ niet en of ze spijt hebben. Echt meer informatie geeft ook deze uitzending niet.
 
Het is eigenlijk een herhaling en je hoort of ze zijn vertrokken, waarom wel/ niet en of ze spijt hebben. Echt meer informatie geeft ook deze uitzending niet.

Yep, echt supergoedkope TV, 75% van de aflevering is gewoon hetzelfde/herhaling/gekopieerd van de eerdere (Wanted Down Under 7 'gewoon') uitzending en dan heb je nog gauw een paar minuutjes aan het eind waar je ziet waar ze nu wonen (UK of OZ) en dat het allemaal zo geweldig is....

Ik had gehoopt dat mensen gewoon de volledige uitzending konden laten zien hoe/wat/waarom. Wat zat er mee, wat viel er tegen, wat valt je op in OZ. Waar werk je nu en hoe gaat dat enz. enz. Er is zoveel leuks te maken van dit programma. Maar ze doen er echt (bijna) niks nuttigs mee :(
 
OK, heb net een tweede zitten kijken van een stel wat ooit al NZ geprobeerd had en nu naar Sydney vertrok. Meer info over Australia, meer tijd daar gefilmd. Maar wel een stel met een heeeeel bijzondere relatie (al een keer gescheiden en nu weer voor de 2e keer mer elkaar hertrouwd... over stabiele basis gesproken)

Lijkt wel een beetje op zo'n 'Ik vertrek' stel. Je weet al bijna na de 1e minuut dat het in een 'car wreck' zal eindigen...
 
Back
Top