(was)droger nodig in Brisbane??

Hallo gelukkigenin Brisbane,

Eeen vreemde vraag misschien, maar is het nodig om een droger voor de was te hebben.
Wij gaan heel binnenkort onze inboedel in laten pakken en hebben onze droger ook op het inpaklijstje staan.
Toen herinnerde ik mij, dat ik bij mijn familie in Sydney geen droger had gezien en dat alle was gewoon naar buiten ging op de waslijn!!

Bestaan ze eigenlijk wel in down under.

Bedankt voor jullie reactie.


Wilma en Philippe 
 
:-D :-D Grappige vraag zeg........nou, je kan hem af en toe best gebruiken hier! Wij hebben er geen en meestal hangt de was een minuut of 10 aan de lijn en is hij droog.... :up:
Maar soms zijn er van die dagen waarop het regent, blijft regenen en de volgende dag regent het nog....dan is 'ie dus wel handig!  Ik heb dan nog wel een enorm rek voor op de verandah waardoor het semi-droog hangt, maar als het dan heel erg humid is dan schiet het ook niet echt op  :-(

Ze bestaan dus wel degelijk hier!  :)

Groetjes
Syl
 
Hoi Wilma en Philippe !

Ik heb de mijne verkocht en heb nu spijt als haren op mijn hoofd dat ik dat gedaan heb ! :cry:

Om die redenen die Syl noemt!
 
Wij hebben onze droger meegenomen en gebruiken het hoofdzakelijk voor handdoeken. Als je ze gewoon buiten laat drogen worden ze vrij stug, maar in de droger worden ze heerlijk zacht.
 
om nog niet te spreken van al die pluisjes en harebollen die ik overal op al mijn kleding terug vind !  :-(
 
Wat ben ik blij dat we die van ons meenemen! :) Het voordeel van was buiten te drogen hangen is dat je het vaak niet eens hoeft te strijken ;)
 
Strijken wat is dat?  :-D. 

Groetjes
Syl (die eigenlijk best een droger wil.......aangezien het alweer een paar dagen regent)
 
Die regen valt inderdaad een beetje tegen. Afgelopen zondag met (juf)rebekka naar de Australia Zoo geweest; heeft het zowat de hele dag  geregend :depressed:
Maar hopelijk kunnen wij het ook zonder droger (en zonder strijken).
 
Wat jammer dat het regende want het is wel echt een buiten park. Was Mr. Irwin himself nog aanwezig? of ga ik dan wel heel erg  :eek:fftopic:

Groetjes
Syl

p.s.  hebben jullie eigen vervoer nu?
 
Ehm even on topic blijven dan  :roll:: we hebben geen droger nodig gehad om onze kleren te drogen. De airco in de trein heeft zijn werk gedaan (wat meteen antwoord geeft op je vraag: geen auto, maar we hebben we sinds kort twee fietsen! Oei wij zijn te actief voor woorden!). Enne Steve was er wel schijnt, maar niet aanwezig voor publiek. Ze zeiden dat hij druk is met een of ander project. Ik vond het niet erg groot. Maar de dieren waren wel erg leuk. We gaan ook nog wel naar Lone Pine Koala ... das op fietsafstand van ons huis en schijnt heel leuk te zijn.

Trouwens (nog even over drogers) ze verkopen ze hier ook gewoon hoor. En dan bedoel ik ook gewoon de merken die je in Europa ook kunt krijgen: bosch, miele, elektrolux, whirlpool. Kortom mocht je er geen een hebben, en toch een willen. Dan kun je altijd nog eentje hier kopen!
 
[quote author=jufrebekka link=topic=1623.msg14719#msg14719 date=1115765990]
We gaan ook nog wel naar Lone Pine Koala ... das op fietsafstand van ons huis en schijnt heel leuk te zijn.

[/quote]

Kan je verklappen dat het daar geweldig is.....je mag er zelfs een koala vasthouden! Toen ik er was hebben ze me echt rond sluitingstijd eruit moeten zetten, kwam niet weg bij die schattige beestjes....... :wink:

Gr. SAb
 
zo, dit topic ook maar weer eens wat leven inblazen!  :up:

Hoe is jullie zomer geweest, Queenslanders? Wij hadden deze keer gelukkig geen beschimmelde schoenen in de kast staan, en handdoeken die na 1 keer gebruiken al goor roken (oja, toch wel).......

In ons laatste huisje in Maroochydore liepen mijn schoenen op een gegeven moment de kast uit; zo'n hele laag groen om mijn zolen en van binnen (dat waren dan schoenen die ik NIET elke dag aanhad, even voor het goede begrip  :evil:). Huisje was een beetje vochtig.........

Kyara's (onze kleine meid) zwempak had regelmatig van die "weerplekken" erin, je weet wel, van die zwarte stipjes die je er met geen mogelijkheid uitkrijgt..............Lang leve de humidity.

Inderdaad met een paar regenachtige dagen de wasdroger gebruikt. Anders rook de was alweer smerig als-ie van buiten naar binnen kwam; lekker muf!

Ja, het leven in Queensland is zwaar, hoor.

Marc
 
Back
Top