Wasdroger en douane inspectie

Aussiegirl

New Member
Hallo!

OP 16 juni vertrekken wij Down Under, maar onze spullen gaan halverwege mei al op de boot. We zitten nog te twijfelen over onze wasdroger. We willen em graag meenemen maar......

.....heeft iemand ervaring met het goed schoonmaken van zo'n ding en waar let de douane op bij het controleren van zo'n apparaat? Wie heeft al eens een gebruikte wasdroger meegenomen?  :think: :think:

Ik heb het hele forum al afgespeurd maar ik kon niet echt een duidelijk antwoord vinden op mijn vraag.

Greetz,
Aussiegirl  :up:

Wij hebben op het laatste moment toch nog onze droger meegenomen en hij was teon nog niet schoongemaakt.
Snel even van binnen waar we zo bij konden schoon gemaakt in gepakt en in de container net als de wasmachine
Geen enkel probleem, ze hebben niet eens er naar gekeken. Maar dat was met alles eigenlijk, overal waar wij
dachten daar moeten we goed schoonmaken, was niet interessant.
Dus meenemen.

Inge

Wij hebben ook de wasdroger als laatste in de container laten doen. We wisten niet of er nog een plekje voor was, vandaar.
We hebben alleen het  filter schoongemaakt. Het kwam zonder problemen door de douane. We wonen nu 3 jaar in Oz en hebben de droger geloof ik 4 of 5 keer gebruikt. De zon schijnt veeeeeeeeels te vaak  :grin: !

KC

ook wij hebben de wasdroger gewoon meegenomen. idd de filter schoongemaakt en even met een stofzuiger erdoor. verder gewoon door de douane gekomen; dus als je nog plek hebt gewoon meenemen.

Hey thanks!

Ik was al bang dat ik em helemaal uit elkaar moest halen..  :p

Dan gaatie dus gewoon mee!!!
Joepie! (en ook al schijnt de zon vaak, ik denk dat ik em af en toe wel ga missen, zeker in de Adelaide winters.. haha)

Greetz
Aussiegirl

Back