MARGO HAVERLAND
New Member
Ik zit met veel vragen over emigreren naar Australië.Dit is een droom van mij sinds mijn pubertijd en ben er nu 52!Een huwelijk en kinderen kwamen er tussen en nu ik alleen ben wil ik samen met mijn jongste zoon over drie jaar graag naar Australië verhuizen.Ik weet alleen niet hoe of wat.Mijn zoon moet eerst zijn middelbaar afmaken voor we de grote stap kunnen zetten dat is al zeker.
Hetgeen waar ik ook bij stil sta is het feit dat ik zes jaar voor mijn pensioen sta maar geen zes jaar meer wil wachten.
Wat moet er allemaal gebeuren?Hoe werk zoeken?Ik heb geen diploma maar ik denk dat er toch ander werk genoeg is?Ik kan niet zomaar even over en weer gaan om te solliciteren.Een woning kan geen probleem met het huuraanbod dat ik zie op internet.Mijn zoon zou daar graag verder willen studeren,hoe moet dat?
Ik heb drie jaar de tijd om alles te regelen.Hoe,wat,wie en waar?
Oh ja,we zouden graag richting Perth willen gaan.
Alvast bedankt,Margo.
Hetgeen waar ik ook bij stil sta is het feit dat ik zes jaar voor mijn pensioen sta maar geen zes jaar meer wil wachten.
Wat moet er allemaal gebeuren?Hoe werk zoeken?Ik heb geen diploma maar ik denk dat er toch ander werk genoeg is?Ik kan niet zomaar even over en weer gaan om te solliciteren.Een woning kan geen probleem met het huuraanbod dat ik zie op internet.Mijn zoon zou daar graag verder willen studeren,hoe moet dat?
Ik heb drie jaar de tijd om alles te regelen.Hoe,wat,wie en waar?
Oh ja,we zouden graag richting Perth willen gaan.
Alvast bedankt,Margo.