Inge
Member
heb flink gelezen ook op diverse links die hier worden genoemd van de ambassade enzo. Maar waar ik niet helemaal achter kan komen is wat doe ik eerst? Onze dieren (honden en katten) wil ik meenemen dus begin ik daarmee met de entingen etc.? Of vraag ik eerst mijn eigen visum aan? Ik las net ook iets over medicals en dat dat weer kan verlopen... Hier hebben wij nu een eigen huis maar is het wijs om dat nu al te koop aan te bieden of nog even wachten. Het geld wat we hiervoor zullen krijgen hebben we namelijk wel nodig voor de container en het huis wat we willen kopen in Australie.
Kom er dus even niet meer uit.
Hadden jullie trouwens in het begin ook een beetje dubbel gevoel? Aan de ene kant heel graag willen en de andere kant de kriebels krijgen om familie vrienden die je gaat achterlaten. Komt ook nog bij dat we nu 2 schapen, 2 dwerggeitjes, 2 konijnen en kippen hebben waar we hier een goed adres voor moeten gaan zoeken. Dit is eigenlijk wel mijn grootste "negatieve" gevoel om daar afscheid van te gaan nemen.
Kom er dus even niet meer uit.
Hadden jullie trouwens in het begin ook een beetje dubbel gevoel? Aan de ene kant heel graag willen en de andere kant de kriebels krijgen om familie vrienden die je gaat achterlaten. Komt ook nog bij dat we nu 2 schapen, 2 dwerggeitjes, 2 konijnen en kippen hebben waar we hier een goed adres voor moeten gaan zoeken. Dit is eigenlijk wel mijn grootste "negatieve" gevoel om daar afscheid van te gaan nemen.