Wat doe je op Australia Day?

Jovabe

New Member
Het is een mooie dag iedereen is vrolijk en in een feest stemming. Australia Day herinnert me vaak aan Koninginne Dag.
We gaan vroeg naar "Beach Bums" en terwijl we onze koffie drinken genieten we van de voorbereiding voor de festiviteiten op het strand en de feestelijke stemming die er heerst, maar als alle toeristen beginnen binnen te stromen is het voor ons tijd om te vertrekken. Lekker uitgebreid thuis ontbijten op het terras en tijdens lunchtijd genieten van een glas champagne (en wel meer dan 1 :)) garnalen bij het zwembad en later op de dag natuurlijke een BBQ en misschien wat vrienden die aan komen waaien. Het is voor mij ook een dag "to count my blessings" omdat ik dankbaar ben om op zo'n mooie plek in de wereld te kunnen wonen.
Wat doen jullie?
 
gezellige dag thuis met vrienden, samen een lekkere lunch, en aan het eind van de middag zwaaien naar hubby die straks in wollen pak de parade mee gaat lopen - hij liever dan ik!
 
gezellige dag thuis met vrienden, samen een lekkere lunch, en aan het eind van de middag zwaaien naar hubby die straks in wollen pak de parade mee gaat lopen - hij liever dan ik!
En natuurlijk vergeet je niet een fotootje te maken... :D
Loopt hij mee vanuit een vereniging o.id.?
Veel plezier vandaag!
 
Wij kozen om naar de stad (Sydney) te gaan want daar waren heel veel leuke dingen.
We zijn eerst aan het Oprah House naar de finish van de tall ships gaan kijken. Daarna naar een tentoonstelling van allemaal oude auto's en toe naar Hyde park want daar was vanalles voor kinderen. We hebben het optreden van The Wiggles gezien en de kids vonden het GEWELDIG!!! Ze hebben meegedanst en meegezongen. Het was echt leuk! En gratis!
Toen zijn we doorgelopen naar Darling Harbour. Een beetje voor de sfeer, want het lichtspectacel was pas om zeven uur en dan moesten we nog te lang wachten. Doorgelopen naar the Rocks en naar Circular Quai en daar fish and chips gegeten. Toen hebben de kids nog wat met hun vlaggetjes gespeeld en rondgelopen en was het eigenlijk niet meer lang of er was vuurwerk aan een cruiseship dat aan het Oprah House lag. Daar dan nog op gewacht en toen de trein terug naar huis.




cid:F8EBA352-1876-435F-9398-D33C4DE45C34
 
Yep! Zou kunnen. Het was al laat, maar dacht als ik nu niets schrijf komt t er niet meer van!
Ik zal het maar niet verbeteren anders staat jouw post ook zo raar he! :)
 
Last edited:
gezellige dag thuis met vrienden, samen een lekkere lunch, en aan het eind van de middag zwaaien naar hubby die straks in wollen pak de parade mee gaat lopen - hij liever dan ik!
WOW..woollen pak met dit weer lijkt me idd niet zo lekker:)
 
Wij kozen om naar de stad (Sydney) te gaan want daar waren heel veel leuke dingen.
We zijn eerst aan het Oprah House naar de finish van de tall ships gaan kijken. Daarna naar een tentoonstelling van allemaal oude auto's en toe naar Hyde park want daar was vanalles voor kinderen. We hebben het optreden van The Wiggles gezien en de kids vonden het GEWELDIG!!! Ze hebben meegedanst en meegezongen. Het was echt leuk! En gratis!
Toen zijn we doorgelopen naar Darling Harbour. Een beetje voor de sfeer, want het lichtspectacel was pas om zeven uur en dan moesten we nog te lang wachten. Doorgelopen naar the Rocks en naar Circular Quai en daar fish and chips gegeten. Toen hebben de kids nog wat met hun vlaggetjes gespeeld en rondgelopen en was het eigenlijk niet meer lang of er was vuurwerk aan een cruiseship dat aan het Oprah House lag. Daar dan nog op gewacht en toen de trein terug naar huis.




cid:F8EBA352-1876-435F-9398-D33C4DE45C34
Haha...ja de wiggles zijn leuk. Was het erg druk?
 
Back
Top