Jovabe
New Member
Het is een mooie dag iedereen is vrolijk en in een feest stemming. Australia Day herinnert me vaak aan Koninginne Dag.
We gaan vroeg naar "Beach Bums" en terwijl we onze koffie drinken genieten we van de voorbereiding voor de festiviteiten op het strand en de feestelijke stemming die er heerst, maar als alle toeristen beginnen binnen te stromen is het voor ons tijd om te vertrekken. Lekker uitgebreid thuis ontbijten op het terras en tijdens lunchtijd genieten van een glas champagne (en wel meer dan 1
) garnalen bij het zwembad en later op de dag natuurlijke een BBQ en misschien wat vrienden die aan komen waaien. Het is voor mij ook een dag "to count my blessings" omdat ik dankbaar ben om op zo'n mooie plek in de wereld te kunnen wonen.
Wat doen jullie?
We gaan vroeg naar "Beach Bums" en terwijl we onze koffie drinken genieten we van de voorbereiding voor de festiviteiten op het strand en de feestelijke stemming die er heerst, maar als alle toeristen beginnen binnen te stromen is het voor ons tijd om te vertrekken. Lekker uitgebreid thuis ontbijten op het terras en tijdens lunchtijd genieten van een glas champagne (en wel meer dan 1
Wat doen jullie?