Wat een klus zeg!!!!!!

sandy

New Member
Hallo iedereen

Wij hebben net als velen van jullie ook de wens om naar ozzy te vertrekken maar wat een klus zeg !!
Het regelen van werk woning en andere zaken gaat nog maar dat visum lijkt me een verschrikking en ik durf er bijna niet aan te beginnen, moet ik het door een bureau laten regelen of is dat juist niet verstandig?????

Ik Sandy en mijn man willen over een jaar of 2/3 down under maar het lijkt nu een onmogelijke zaak , ik zou graag wat advies en tips van jullie willen en horen hoe julie hier mee omgaan, vast net zo rot als wij :-D

Het is nog een eind weg (letterlijk) hahaha maar ik heb wel een oppepper nodig hoor!!!

Groetjes Sandy :w00t:

Hoi Sandy,

Welkom op het forum! :up:
Je zult hier vast het antwoord op veel van je vragen vinden. Je kunt het beste je vragen stellen in de daarvoor bestemde rubrieken. Weet je nog niet voor welk visum jullie het beste kunnen gaan, of heb je een algemene emigratie vraag, dan kun je die het beste kwijt in de rubriek "Emigreren - Australië Algemeen".

Veel plezier!

:hi:
En gewoon beginnen, dat is het beste  :wink:
Je problemen niet optellen maar een voor een oplossen  :up:

Dan LIJKT het sneller te gaan  :-D

Ja helemaal mee eens gewoon beginnen, en alles stap voor stap aankijken!! Met behulp van de forum moet het zeker goed komen! :up:

Succes!!!!

Groetjes Linda

Kwestie van veel (positief) geduld en een lange adem hebben en zoals Linda al zei, alles stap voor stap bekijken.

Groetjes Miranda

Bedankt voor jullie warme onthaal en we gaan er ook zeker voor alleen laten we de moed wel eens zakken.
Ik heb ook een chronische ziekte en ben bang dat ik tijdens de overstap zonder medicijnen of onverzekerd raak maar dat moet ik gewoon ff goed uitzoeken natuurlijk, we zullen wel zien hoe het gaat lopen en of het gaat lukken we gaan in ieder geval ons best doen. :lol:

Groetjes Sandy

Welkom op het Forum.

Advies: Probeer niet alles te overhaasten en zet er geen tijdlimiet aan vast want 2/3 jaar, ik denk dat de meesten van ons het niet in (ja, het moet gezegd worden) zo'n "korte" tijd afgerond hebben. 1 Jaar, misschien. 1 1/2 jaar, dat lukt vaak wel als alles goed gaat.

Uiteraard wil ik jullie niet ontmoedigen, maar zoals je zelf al aangeeft het is: "Wat een klus zeg!". Maar als Australië dezelfde immigratieregeling als Nederland zou hebben???? Dat zou ook niet zo schitterend zijn want dan komt iedereen er naar toe.

Back