Wat ga je daar dan doen?

Sacha

Ass. Perth Promotor
Wij hebben wel eens als antwoord gegeven: Een camping starten.... Werkte elke keer weer!
Even als achtergrond info: Dirk heeft 2 linker handen, onze eigen administratie is een enorme puinhoop en ik heb een hekel aan schoonmaken, iedereen die ons een beetje kende, wist dat dit plan gedoemd was om te mislukken, maar wat hebben we een lol gehad bij het zien van die verbaasde blikken!!!
 
Aan ons vroegen ze of we er gingen boeren! Ik zou eigenlijk willen antwoorden dat we er gaan rentenieren!:)
 
Je vergeet dat communiceren ook niet een van je beste kanten is Sas. :)
Dat merk ik aan je man tenminste.

ik zei: ik ga gewoon hetzelfde doen als hier.
 
Het verbaast me enorm dat die vraag steeds komt, ook bij ons. Dat je naar een ander land gaat, wil toch niet zeggen dat je ineens iets anders gaat doen. Ik vraag me af hoeveel mensen een andere baan zijn begonnen. :)
 
Ik ben naar Nieuw Zeeland verhuist maar die vraag nooit gehad omdat ik erheen ging voor mijn partner. Het eerste jaar op een WHV en werk gedaan in restaurants in de eerste maanden omdat ik niet wist of ik zou blijven en pas na3-4 maanden wat gedaan met mijn diploma. Daarna ben ik 5 -6 jaar later met een totaal andere studie begonnen en doe nu dus wat anders! En verhuist naar Australie...
 
Die vragen komen op na aanleiding van de TV show: moving abroad of zoiets.
Daar gaan de Poms iets doen waar ze geen verstand van hebben in een land waar ze de taal niet spreken.
 
'Ik vertrek' is ook zo'n programma... Toch altijd wel grappig om te zien, vraag me alleen wel altijd af of het 'echt' is.

Maar op zich zou ik best wel willen rentenieren ipv hetzelfde blijven doen, maar ja voor rentenieren heb je toch iets anders nodig ;).

Veel mensen denken ook dat sociale voorzieningen slechter geregeld zijn in OZ. Geen goede medische voorzieningen ed. Als ik dan zeg dat je daar 'gratis' in het ziekenhuis geholpen wordt kijken ze toch wel verbaasd. Ook het prive verzekeren is volgens mij nog goedkoper dan de basisverzekering in NL.
 
Je vergeet dat communiceren ook niet een van je beste kanten is Sas. :)
Dat merk ik aan je man tenminste.

ik zei: ik ga gewoon hetzelfde doen als hier.

Sas is altijd hartstikke duidelijk hoor! Een goede Rotterdamse eigenschap denk ik zelf ;)
 
Back
Top