Wat gaan we doen deze zomer?

jenm

Member
De zomer gaat weer beginnen. Ben benieuwd wat iedereen gaat doen. Nog leuke tripjes in het vooruitzicht?
Wij zijn in iedergeval weer druk aan het nadenken.
In December 2 x op een 4WD uitje, iemand nog tips voor leuke off the road routes in Victoria (binnen 1 a 2 uur vanuit vanuit Melbourne SouthEast)? Heb wel wat ideen maar misschien heeft iemand wel iets leukers...

GR Jeroen
 
Hi Jeroen,

zit je je te vervelen :wink:. Ik heb wel eens boeken uit de bieb geleend met een heleboel 4wd routes erin.
Dan heb je ook gelijk de bij behorende kaarten erbij. Bovendien vind je ook info over campings enzo.
Veel plezier met het plannen!

Inge
 
wij gaan kamperen bij Omeo, daar 4wd tracks doen, en als het  [size=6pt]geld [/size] het toelaat, wil ik
heel graag een track op paard maken, maar niemand-die ik ken- wil mee, iemand zin in paardrijden??

De track rond Omeo kregen we trouwnes van vrienden, ik he er (ergens) een copie van.

Art heeft veel tijd deze zomer, zin om een keer wat samen te doen??

verder heel veel relaxen!!!! (en barbequeen met NL en OZ vriendjes)
 
Hoi wij zijn hier nu net zo'n 6 weken maar Katie is nu begonnen aan een zeilcursus en we samen volgen een kitesurf cursus, en we hopen dat onze spullen op 6 Dec aankomen gauw worden vrijgegeven want dan kunnen we eindelijk en gaan duiken.

En we moeten binnenkort toch eens gauw de barbeque gaan uitproberen :grin: :grin:

Voor iedereen veel fun deze zomer :lol:

Bennie en Katie
 
Deze zomer, winter zal je bedoelen! :x. Wij wachten nog steeds op het visum bij de kachel.  :| En als we in Aussie nog aan komen deze zomer (jan.2009) hopen we toch nog even van de zon te kunnen genieten.
Succes iedereen met de voorbereidingen voor de zomer en geniet ervan. :up:
Gr. Johan, Ingrid en Steve
 
He Auk,

Qua paardrijden kun je op zowel mij als Marieke rekenen!!
En 4WD natuurlijk ook. Mooi topic voor vanmiddag/avond!! Ik zie dat Omeo redelijk in de middle of weinig is. Lijkt me mooi...

gr Jeroen
 
Deze zomer woon ik weer bij mn mannetje in Melbourne  :grin:
Australia Day weekend kom ik aan.. Net op tijd natuurlijk, voor alle feestelijkheden!
 
Back
Top