wat hoe en welke

Paht3

XPdite Sponsor
Allereerst zou ik van jullie willen weten wie het emigreren zelf regelt en wie het door een goede agent laat regelen. hoe begin je nou precies als je het zelf gaat doen en wat is een goede agent?

Ten tweede, ik zelf ben bijna 35jr en mijn vriendin is 46jr dus die kan niet 1,2,3, emigreren. Als we nou trouwen kan dan mijn toekomstige vrouw op mijn papieren en visa mee reizen? Voor welk visa moeten we dan gaan?

Wie weet wat meer over deze punten?

Groetjes Patrick

RTFM... Even zoeken en je vindt al je antwoorden. Het is zelfs een sticky onderwerp!  :p

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=196.0

Hoi Patrick,

Het ligt aan een aantal omstandigheden. Allereerst moet jij de hoofdaanvrager zijn omdat je vriendin de grens van 45 voorbij is en dan geen rechtstreekse mogelijkheden heeft. Dus moet je op jouw skills/opleiding/ervaring e.d. varen. Als jij voldoende mogelijkheden hebt dan kan inderdaad als je trouwt (of als je kunt aantonen dat je al meer dan 12 maanden een relatie hebt met elkaar)je vriendin mee op jouw aanvraag. Misschien is het handig om eens bij een paar van die bureau's na te gaan wat je mogelijkheden zijn. Dat is meestal gratis, een soort van pre-scan zeg maar. Als ze daarbij aangeven dat je kansrijk bent dan moet je bepalen of je zelf de procedure zou kunnen doen of dat je het aan een bureau over wil laten. Ligt denk ik ook wel aan hoe complex een eventuele aanvraag kan worden. En niet geschoten is altijd mis toch

heb al veel info gekregen van een buro, die gevestigd zit in Oz move2australia. Heb al kontakt met die mensen gehad. En krijg formulieren opgestuurd voor z'n scan. En dan gaan zij het maar allemaal regelen, kost wel wat meer maar dan krijg je toch ook wel weer wat is het goed is. heb mts grafische papieren werk al 17jr als drukker, dus dat kan geen probleem zijn als ik de worksits's bekijk worden er genoeg drukkers gevraagt. Bovendien woon ik al meer dan 12mnd samen het koophuis staat ook op bijde namen en we gaan trouwen voor die tijd. Dus ik denk wel dat ze mee kan op mij nohou.
Maar een geregel is het wel daar kom je niet onderuit, maar op dit forum kom je een heel eind, echt top

Back