wat info

F

Frederik

He,hallo mensen,

Ik ben Frederik 28 jaar woonend in Zoetermeer.
Mijn beroep is Tandtechnicus. Ik heb contact gehad met 2 verschillende tandtechnische laboratoriums in Brisbane en ga binnen kort daar heen op vakantie. In die tijd dat ik daar ben,probeer ik daar langs te gaan.Het is natuurlijk een uitdaging om daar te kunnen wonen en te werken. Kan iemand mij vertellen wat voor procedure er is als een werkgever je aanneemt en waar je rekening mee moet houden.Kan hij de procedure voor een visum versnellen omdat hij je nodig heeft? Ik hoor het graag.

Hoi Frederik,

Welkom op het forum!

Een werkgever kan je sponsoren met een zogenaamd "employer sponsored" visum. Deze visa heb je in een temporary en een permanent variant. De sponsor (je aankomende werkgever) moet aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo moet hij bewijzen dat het bedrijf financieel gezond is en dat hij geen Australiërs voor de vacature kan krijgen.

Als aan alle voorwaarden is voldaan en de aanvraag wordt gedaan, dan gaat men er van uit dat het ongeveer 6 weken duurt voordat je je visum krijgt. Als je meer wilt weten, dan horen we het wel.

Groeten,
Louw

Hallo frederik, ik (24 jaar) heb dit jaar mijn diploma tt behaald , k zou graag met je contact willen opnemen als dat mogelijk is (ik woon toevallig ook in zoetermeer :p)

He,hallo mensen,

Ik ben Frederik 28 jaar woonend in Zoetermeer.
Mijn beroep is Tandtechnicus. Ik heb contact gehad met 2 verschillende tandtechnische laboratoriums in Brisbane en ga binnen kort daar heen op vakantie. In die tijd dat ik daar ben,probeer ik daar langs te gaan.Het is natuurlijk een uitdaging om daar te kunnen wonen en te werken. Kan iemand mij vertellen wat voor procedure er is als een werkgever je aanneemt en waar je rekening mee moet houden.Kan hij de procedure voor een visum versnellen omdat hij je nodig heeft? Ik hoor het graag.

Back