wat ingewikkeld!!!

de vonkies

New Member
hallo luitjes,

nou zeg we zijn nu bezig met de papierwinkel voor de TRA, manlief zegt ooooh, invullen kunnen we zelf wel, haha ! vanaaf zattie met grote ogen te kijken wat betekend dit woord en wat was dat ook alweer?? hahaha ja kan nog een ingewiklkeld verhaal worden en we worden het nog niet echt eens met elkaar, dus misschien kunnen jullie ons helpen?
het gaat om het volgende: er staat een vraag over formal vocational training,
telt je middelbare school engels hiervoor ook mee of moet het echt een gerichte opleiding zijn ?
Groetjes, Marcel en Cindy :lol:
 
Ja leuk he,

Ik ken dat formulier , heb ik ook ingevuld :-D

En het is inderdaad niet zo makkelijk als het lijkt,  :cry:  ik had het zo goed mogelijk ingevuld ,
en daarna tegen betaling laten controleren door iemand die er verstand van heeft.

En middelbaar telt ook mee!!

Succes,

groetjes johan
 
Deze kun je hier vinden (downloaden )

http://www.workplace.gov.au/workplace/Category/SchemesInitiatives/TRA/Pre-MigrationOccupationsAssessment.htm
 
[quote author=eric en ingrid link=topic=3400.msg44664#msg44664 date=1138046423]
Ik heb nog een heel flauw grapje.
een mummie .....die is pas ingewikkeld.....
HAHAHAHA
Ingrid
[/quote]


ook flauw en  :eek:fftopic:

WAAR  kan je het beste een koffiebar beginnen ?

Bij een thee-splitsing  :humble:
 
[quote author=de vonkies link=topic=3400.msg40161#msg40161 date=1134336141]
hallo luitjes,

het gaat om het volgende: er staat een vraag over formal vocational training,
telt je middelbare school engels hiervoor ook mee of moet het echt een gerichte opleiding zijn ?
Groetjes, Marcel en Cindy :lol:
[/quote]

En zijn jullie er al achter?
 
[quote author=damhooligan link=topic=3400.msg44456#msg44456 date=1137947680]
En middelbaar telt ook mee!!
groetjes johan
[/quote]


Hoi lin, Ik denk , ik quote mezelf maar want daarstaat het al.

Groetjes Johan :wink:
 
Formal vocational training betekent of je een BBO (beroeps begeleidend onderwijs of te wel werken en leren) opleiding hebt gevolgd. Dit wordt erover geschreven:

Formal vocational Training

A vocational program offers training that varies in length. It is designed to prepare the student for the workforce. Gradutes receive a certificate or diploma. The certificate or diploma is awarded upon completion of specific courses that have been industry validated and sequenced for the purpose of developing and refining skills in a specific occupation.

PS.Bij sommige instantie's of voor sommige beroepen moet je de ielts al afleggen als een onderdeel van skill assesment, maar niet (voor zover ik weet) voor de TRA , dus je middelbare school engels is helemaal niet belangrijk voor je skill assesment en heeft dus geen enkele in vloed hier op.

Groetjes Sander :up:
 
Back
Top