Wat is dat wachten toch.....

Frank100

New Member
[glow=red,2,300][size=80pt]RUK!!!!!!!!!!!![/size][/glow]

Iedere dag na je werk met een rotgang naar je PC.....aanzetten....outlook openen.......[size=30pt]kak[/size], weer geen mail.......al maanden lang...ik weet het, ik ben pas in feb aan de beurt (hoop ik), maar ik hoop zo op een gelukje.....
 
Weet wat je bedoeld Frank.
Maar uiteindelijk komt het allemaal goed!
Maar wachten is heeeeeeeeeeeeeel erg ............


Groet Erna
en sterkte met wachten, zal wel duimen gaan draaien voor je
 
Welkom bij the waiting group, Frank.

Wat bedoel je eigenlijk met RUK....KAK. :| :|

Laat maar, wil het eigenlijk niet weten.

Be patience, everything will be fine....hoop ik.

Jack :evil:
 
Zoals Bert (van Ernie) zingt: wachten duur lang, lang, lang, wachten duurt lang. Ik wacht nu al zo lang, lang, loang, wat duurt dat wachten lang!!!!
 
Effe wachte,
Effe wachte,
.....
.....
Visa,
Visa.
Lalalala,
Lalalala
etc.

(Andre van Duin, maar dan aangepast)

Frank, heb je een agent ingeschakeld of doe je het zelf?
In het geval van het eerste, vraag hun of ze iets weten. Toen ik dat deed, kwam eigenlijk vrij snel de pre-grant binnen. Misschien heeft dat er niets mee te maken, maar het was el frapant.
 
Nee Wilsil, ik doe het zelf, dus kan niet ff iemand bellen.....zie wel dat heel veel britten (die hun visum ook in Augustus hebben ingediend), wel al hun visum of CO hebben gekregen.....ik denk dat ik daarom en beetje ongeduldig aan het worden ben........

Inderdaad afwachten, afwachten.......

Jij een tijdje weggeweest???
 
Ja,

Maar volgens mij is er ene ma.l..t bij DIMA die "per ongeluk" of niet van de verkeerde stapel heeft gepakt, want die zijn allemaal tussen de 14 en 17 augustus.

Terwijl ze in principe nog maar bij eind mei, begin juni zijn.

Mariette
 
Misschien kan ik wat hoop geven, wij hebben op 28 december onze CO toegewezen gekregen en gisteren via Buysse te horen gekregen dat we onze Medicals en VOG kunnen aanvragen!

Onze aanvraag is op 22 juni 2006 bij DIMA binnengekomen (Skilled Independent, 136, non-priority). Het kan dus wel sneller dan je denkt..

Blijf volhouden!

Groeten,
Carola
 
Uh, Frank, volgens mij niet. Misschien reageer ik niet overal op.
Ach, uiteindelijk wordt het wachten beloond moet je maar denken. Dan valt het nog wel mee, achteraf.
 
Hoe langer je mag wachten, hoe schoner het resultaat...

(Zei hij die zijn visum ingeplakt in zijn paspoort in de kast heeft leggen :grin:)
 
Tja Bart,

Ik weet wat jij hebt moeten doorgaan als mechanical engineer.....Ik ben ook eigenlijk al vanaf november 2005 bezig (toen deed ik mijn IELTS test). Ik hoop dat ze ook mijn aanvraag met priority behandelen (dat omdat ons vak pas sinds september op de MODL staat, en ik mijn aanvraag in Augustus heb ingediend).....ik ga er eigenlijk wel een beetje vanuit. Dus als het ff meezit nog 1,5 maand max.....wachten wachten wachten.

Wat heerlijk dat jij je paspoort in je kast hebt liggen man. Volgens mijn geeft dat wel wat rust, is die onzekerheid tenminste achter de rug....
 
[quote author=Frank100 link=topic=6267.msg78219#msg78219 date=1168012181]
Tja Bart,

Ik weet wat jij hebt moeten doorgaan als mechanical engineer.....Ik ben ook eigenlijk al vanaf november 2005 bezig (toen deed ik mijn IELTS test). Ik hoop dat ze ook mijn aanvraag met priority behandelen (dat omdat ons vak pas sinds september op de MODL staat, en ik mijn aanvraag in Augustus heb ingediend).....ik ga er eigenlijk wel een beetje vanuit. Dus als het ff meezit nog 1,5 maand max.....wachten wachten wachten.

Wat heerlijk dat jij je paspoort in je kast hebt liggen man. Volgens mijn geeft dat wel wat rust, is die onzekerheid tenminste achter de rug....
[/quote]

Priority hangt volgens mij niet van MODL af, alle 136/137 visa worden met priority behandeld.

Je kunt het zien als je een mailtje naar ASPC stuurt. Ik had mijn aanvraag begin mei ingediend, dus tel maar ff na....

Succes!

Bart
 
[quote author=Frank100 link=topic=6267.msg78179#msg78179 date=1167990934]
Wilsil,
K had je nog een PMetje gestuurd......gekregen??
Gr Frank

[/quote]

Hoe lang geleden? Volgens mij heb ik al geantwoord, maar zeker weten doe ik het niet meer.
 
Back
Top