WAT IS SUPER-TE-GEK-GAAF OP DE AUSTRALISCHE TV???

amoz

New Member
Kath and Kim!!  :lol:

Russell Coight's All Aussie Adventures  :laugh:

John Safran vs God!!  :angeldevil:

John Safran's music Jamboree!!  :clap:

My Restaurant Rules  :Cooking:

Pizza  :tvhappy:

Hhmm, eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik maar weinig 'super-te-gek-gaaf' vind op Aus. TV.

Ik ben vooral 'onder de indruk' van het feit dat ze Formule 1 later uitzenden dan de race is, en dan ook nog eens altijd op zondag avond laat. Lekker handig als je de volgende dag vroeg op moet... Wat ze wel uitzenden (soms rond de tijd van F1) is V8 Supercars....  :x

Maar ja, je gaat dan ook niet naar Aus. voor wat er op TV is....  :-D

[quote author=amoz link=topic=1620.msg14150#msg14150 date=1114779940]
Duh!  :?  :stupid:
[/quote]

Heel gevat...  :blahblah:  :roll:

Spicks & spacks, the Glass House  (on the ABC) .....enneh (even on-Australian) Survivor!

Bye
Syl

[quote author=Sander link=topic=1620.msg14155#msg14155 date=1114781432]
[quote author=amoz link=topic=1620.msg14150#msg14150 date=1114779940]
Duh!  :?  :stupid:
[/quote]

Heel gevat...  :blahblah:  :roll:
[/quote]

Ja, surry, was niet erg gevat, inderdaad  :rose:. Nieuwe dag nieuwe zorgen. Zal in het vervolg braaf zijn  :shutup:

lost,all siants, survivor en back yard blitz dat waren ze volgens mij wel
:tvhappy:

Heeft die Rove niet net een persoonlijkheidsprijs gekregen bij de Logies afgelopen zondag ... ??

Ik heb hier nog een uitstekend tv programma: Insight!
(Dinsdagavond om 7.30, net na ABC news, maar dan op SBS).

Zou goed zijn als er meer van dit soort discussie programma's waren hierzo in Ozzzz. In NL heb je er wel wat meer. Ik vind het persoonlijk erg stimulerend om meerdere opinies te horen over bepaalde zaken.

Is het nog steeds zo'n leuk programma??? Hij heeft altijd leuke gasten.

En inderdaad zijn er mijn weinig opinie programma's, dat is wel jammer.

ja Sander, dat over de F1 ben ik met je eens, om te  :cry: gewoon.

voor de rest is er niet zoveel bijzonders op de australische TV - ik heb gelukkig Foxtel dus dat helpt  :up:

FatPizza of hoe heet het , vind ik wel super lachen trouwens, op SBS, weet zo ff niet meer welke dag. Mis het helaas bijna altijd

Eigenlijk helemaal niks (imho). Het meest irritante zijn wel die reclameblokken elke 6 minuten. En dan ook nog eens elke keer dezelfde reclames  :x

Back