wat kan ik nog meer zeggen,.......

Quirinus

Member
Wij (mijn vrouw, dochtertje en ik) begin november voorgoed naar Australie! Baan is opgezegd, huis is opgezegd; we zijn nu spullen aan het verkopen op marktplaats; alles begint nu heel echt te worden,...

Wauw Quirinus,
dat moet toch goed voelen!!
Ik neem aan dat je een huurhuis had, aangezien je je huis hebt 'opgezegd'. Dat is nog eens handig! Geen gezeur met huis niet kwijt raken.
Hihi, wat is marktplaats toch handig he!!
Succes met alles.
Nog heeeeel even, en dan is het november.

[quote author=Quirinus link=topic=10383.msg146189#msg146189 date=1252144863]
ik heb ook al mijn eerste solicitatie gedaan,....
[/quote]

En hoe is dat gegaan?

Ben ook benieuwd!! Hopelijk heb je werk zodra je daar aankomt, wel zo lekker. Succes met alles!

Lekker hoor. Succes met alles. Nog eventjes en dan zit je lekker down under... Mooi optijd om de winter te ontlopen :lol:

ik heb nog niks gehoord van mijn sollicitatie; Ja het word nu erg spannend, vind ik. Ach, ik mag eventueel een uitkering aanvragen in australië,..en het his van schoonouders is voorlopig groot genoeg dus vandaar kunnen we rustig gaan zoeken...

Afscheid nemen.... en bij sommige dingen denk je,..dit is wellicht de laatste keer dat ik dit doe.

We hopen te gaan wonen de Hervay bay area of misschien ietsje in zuiden,...aan de Sunshine coast.

Toen ik de titel van het onderwerp las dacht ik oh oh wat voor verhaal zal daar achter zitten , maar hardstikke positief!
Leuk voor je/jullie! En wat een leuk gebied gaan jullie opzoeken  :up: Wij zelf gaan ook die kant op ( hopelijk vlg jaar )
Mag ik vragen op wat voor visum je gaat? Omdat je zegt dat je evt in aanmerking komt voor een uitkering...?Als PR kun je dat n.l pas na 2 jaar aanvragen, dus ik neem aan dat je Australier van nationaliteit bent.

groetjes Ingrid

ik ben nederlander,. (Hollander ;-) ) Al zeven jaar getrouwd met een Australische, een wolkje (soms een draak) van dochter (dutch-aussie) van 1 1/2, en een kleine (dutch-aussie) opkomst. UItgerekend 17 maart.

Ik heb meteen een permanent spouse visa subclass BC 100 gekregen...alles nam ongeveer 5 weken in beslag, van papieren opsturen t/m visa toekenning.

ik heb ook een subclass 100, een PR. Dat betekent dus dat je na 2 jaar recht hebt op een uitkering, als je die al nodig mocht hebben natuurlijk.

ik hoop niet dat ik het nodig heb,maar volgens de website en mijn vrouw,...zou ik meteen in aanmerking kunnen komen.

denk niet dat je meteen recht hebt op uitkering. Inderdaad voor ons is het ook pas na 2 jaar.
Maargoed, daar gaan we natuurlijk niet voor.

Back