Wat te doen met kerst en/of oud jaars dag..

Bear

Adelaide SA for too bloody long ;-)
XPdite Sponsor
Zaten we vorig jaar nog in een gezellig huis (shared accommodation) met veel mensen en hebben we toen gezellig met ze alle een lam aan het spit gebraden en nieuwjaar gevierd op het strand. Zo hebben we nu geen enkel idee.

Ik dacht misschien om een auto te huren en met kerst naar Victor Harbor te rijden,.... als alles al niet vol geboekt is??  Maar als er mensen zijn met een beteren suggestie..( lees goedkoper en dichter bij huis  :roll: :lol:) dan hoor ik het graag.

Er staat me iets bij dat het in Nederland nooit moeilijk was rond kerst lagen de flyers voor verschillenden feesten of speciale georganiseerde avonden bij grote restaurants op kerst avond altijd met tientallen op de deur mat.
Maar hier nog niks gezien??

Of kijk ik gewoon verkeerd :? :grin:

tanks Barry & Vanessa

He Bear,

Wij hebben 3 nachten Sydney geboekt om in ieder geval éénmaal in ons leven het gigantische vuurwerk life te aanschouwen. Is wel geen goedkopere suggestie, maar wel erg leuk!

groet Wim

Hej Barry! Beetje late reactie misschien, maar je kunt hier natuurlijk heel goed met een groep vrienden afspreken in een park bij een barbie. In de meeste parkjes is het doorgaans wel wie het eerst komt, eerst maalt, maar sommige kun je gewoon reserveren (informeer bij de Council waar het betreffende park in ligt en zij weten wel hoe het dan werkt... Zo kun je bijvoorbeeld in Belair National Park complete veldjes afhuren met prive bbq, of met tennisbaan en bbq...wat je maar wilt. Of Bushland Park bij Lobethal - iets verder uit de stad, maar wel een aanrader!

cool. Dat is inderdaad wel een goeie om is een keer te gaan doen. Belair is niet ver van ons.

Anyway voor deze kerst is het een hotelletje geworden in Glenelg. In de Atlantic tower heb ik een suite gehuurd op de 10de verdieping met een balkonetje en spa bad etc en voor kerst avond kunnen we eten in hun restaurant op de bovenste verdieping met panoramic view  :cool: ff lekker romantisch doen met z'n 2e enzo.

Heel het jaar shared accommodation wonen daar wordt je best wel gaar van en wil je dus ook niet thuis zijn met de feestdagen  :lol: :lol: Wel weer Australisch want de meeste al dan niet alle restaurants zijn dicht op christmas day :wall: Dus waar we dan moeten eten.   :dunno: Hopelijk is de Mac open op Mosely sq... Big mac met een shake op christmas day :x  :grin:

Nu alleen nog iets voor oudjaar. Waarschijnlijk kunnen we bij mijn baas terecht voor een oudejaars feest. Maar kweet niet of we dat willen... blijft toch je baas he :grin:

cheers :up:

Hey Barry,

(even off topic)

Ja, de Aus restaurants zijn op de meest gekke tijden gesloten.... wij zijn nu op Bali na een vakantie (en valideren) in Adelaide (we waren ook op de BBQ in Hahndorf de 30e nov).... Onze (voorlopig) laatste avond in Oz wilden we naar ons favo restaurantje gaan... (The Strand op Jetty Road in Glenelg...) wat denk je????

Gesloten, zomaar.... shit, wij balen dus van nood ook maar naar de Mac gegaan op Mosely Sq. (Dat is dus echt geen gekke optie hoor!)  :grin:    :lol:

Veel plezier met de kerst en volgend jaar zitten wij er ook!

Aussiegirl en Aussieboy

Back