Wat vind je leuk aan Australie

Annemiek

XPdite Sponsor
Ik heb het hier al heel veel gelezen bij jullie ouders en andere forummers, maar ik zou van jullie ook wel willen weten wat jullie leuk vinden aan Australie :D
Wat ik bijvoorbeeld heel leuk vind is dat de zon er zo vaak schijnt en dat het er veel warmer is als in Nederland of Belgie.

jah dat is lekker :lol: hier is het zo saai :x en ik vind het gezelliger dan nederland heb je msn??

hallo ik vint het leuk omdat het lekker warm is en ik altijt kan zwemmen en mesgien zijn er ook wel vil leuke kintjes. :roll: :lol: :cool: :) :-D :up: :wink:

Dat weet ik wel zeker hoor Abbey :) Weet je wat me ook zo leuk lijkt... Een zwembad in de tuin! Dan kun je zo uit je bed het zwembad induiken!

hoi hoi ik ben amenda

ik ben 10 jaar en
ik vind ozzzie leuk
omdat het is daar lekker warm
en het is een prachtig land
en nog veeel meeer..............

:? :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

doei amenda

ik vind australia heel leuk aan het warme weer en aan de zon en dat je er een groot huis hebt met tuin en zwembad :lol: :beach: en hier in belgie is het winter en regent het en je kan niet gaan spellen of ge bevriest marr ja binnen een jaar gaan we naar australia :surfer:

hoi

ik vind het leuk om naar Australie te verhuizen, omdat ze daar een mooie natuur hebben en het er niet zo druk is :bye:

groetjes lisa

mij lijkt het ook gaf om naar australië te verhuizen allen ik moet gaan kiezen tussen mn vader en moeder das minder leuk mn ouders zijn gescheiden
groetjes pim

ps:14 jaar

Back