wat vragen

Spierenburg

New Member
Hallo ik/wij hebben plannen om naar Australie te komen maar er zijn wat vragen van hele grote tot kleine dagenlijkse dingen.
Zelf denken we aan de regio rond Melborne.Ik weet dat er veel papier werk bij komt kijken zeker als ik mijn bedrijfje daar opnieuw wil opstarten.(hovenier/straatmaker)


b.v. School voor mijn dochter die nu 9 jaar is,Huizenprijzen koop/huur of zelf bouwen,belastingen,werkgelegenheid in mijn branche,etc,
etc.

Sommige dingen kan ik via internet wel een antwoord op krijgen maar vaak is de praktijk iets anders.

groeten Denny
 
huizenprijzen kun je vinden op www.realestate.com.au Kopen of huren... Tja... dat ligt er maar net aan wat je zelf wilt. Heb geen verstand van huizen kopen in Australië...

Over scholen weet ik weinig, maar daar is vast wel wat over te vinden hier op het forum. Belastingen is ook een topic waarover al aardig wat gevraagd en opgelost is hier. Verder ben ik ook geen hovenier/straatmaker en wonen we niet in Melbourne, dus ook daar kan ik je niet mee helpen. Zoek hier op het forum een beetje rond, dan kom je denk ik een heel eind. Succes!
 
Misschien kun je je vragenlijstje hier posten. Dan zullen er altijd wel mensen zijn die daar antwoord op hebben.

Moeten het wel specifieke vragen zijn, want met een generieke vraag kan je ook een generiek antwoord ontvangen :)
 
Belastingen: www.ato.gov.au en je kan voor commerciële bedrijven (gewoon voor een idee te krijgen)
ook kijken bij de real estate site die Annemiek zei, maar dan kijk je bij de commerciële bedrijven.
Of zoek een hoveniers-/straatmakersbedrijf in Australië en kijk voor info op hun websites bijv.
 
Back
Top