Wat zijn jullie plannen voor het Easter weekend?

Silvia

XPdite Hero
Morgen vroeg vertrekken wij (mijn man en ik) naar Emerald voor en dag, daarna twee dagen naar Longreach waar het Outback Festival wordt gehouden. Maandag gaan we dan naar de Gem Fields voor een dag. Helaas moet ik woensdag al weer aan het werk.

Wat ik wel erg mis is het schilderen en zoeken van eieren. Dat kennen ze hier niet echt. En ik ben GEK op eieren.
 
Nou dat lijkt wel als een gooie paas.

Ja, Hier regent, ik weet niet wat ga ik doen.

:roll:
 
Wat ontzettend leuk Silvia! Lekker een lang weekend er tussen uit. Ik wens je heel erg veel plezier en tegen de tijd dat je terug bent, hoop ik al je quizzen te hebben gemaakt :wink: (ik vind die quizzen namelijk erg leuk).

P.S. Kun je me vast een hint geven hoe ik de Tasmaanse quiz heb gemaakt? :roll:
 
Vandaag en de komende dagen duim ik voor mijn lief die meedoet aan de Australian National Dragon Boat Regatta in Perth. Eerste Paasdag bezoek ik mijn ouders. Ze hebben de laatste Pasen in NL samen met mij !
Ik blijf er eten en nachtje logeren en dan ga ik Tweede Paasdag naar mijn zus, zwager en twee neefjes want de verjaardag van de jongste word gevierd ! :D
 
1e paasdag komt mijn moeder op bezoek en 2e paasdag ga ik mijn eerste echte wandeltocht lopen als voorbereiding op de 4-daagse :?

KC
 
Back
Top