Wat zijn voor jouw de consequenties mbt wijziging passmark

Jeroen

XPdite Hero
Zo, dat was even schrikken gisteren toen ik te horen kreeg dat de passmark van 115 naar 120 ging, maar we maken misschien nog een kans als de assessment van mijn vrouw groen licht krijgt en toegekend wordt met die o zo belangrijke 5 punten.

Ik ben benieuwd wat het voor de andere leden betekent nu de passmark omhoog gegaan is.
 
Hi Jeroen!

Ik zou skilled independant visa aanvragen maar er kwam een kink in de kabel en ik had van de week dus de schok van de week! Ik ben er al mààànden mee bezig en dan komt mijn migration agent nu heel 'helder' dat het assessment sowieso geweigerd word aldus de ANCI ! Dit had ze dus kunnen weten en voorzien! ik ga nu een studie aanvragen om alsnog aan de eisen van geregistreerd verpleegkundige in OZ te kunnen voldoen ! Moet lukken, het is nu de vraag komend semester al (July) of volgende pas (januari geloof ik). :)
 
Ik ben ook mijn opties aan het nagaan. Ik ben ook benieuwd hoe de nieuwe tijdelijke, regionale visa plannen uit gaan pakken. Aangezien Tasmanië tot de aandachtsgebieden hoort, is dat ook nog altijd een mogelijkheid. Het zijn spannende tijden!
 
Wij zijn newbies maar waren ook onaangenaam verrast door de verhoging naar 120 punten. Na nuttige adviezen (Simone, Thx!) en bestuderen van de welbekende booklet 6 en SOL komen we in het meest gunstige uit op 120 punten, maar dan mag er niets tegenzitten.

We gaan nu een bureau in de arm nemen die ons zal adviseren of we voor de PR-visa kunnen gaan.

Het zal erom spannen......


Edwin & Mariken
 
Bij ons zal het er ook om spannen, er mag niets mis gaan. En het laatste nieuws vanaf onze zijde =, MORGEN GAAN DE PAPIEREN DE DEUR UIT, YES! (Hehe!) :wink:
 


OFX
Back
Top