watertekort in sydney

yoeks

New Member
Joel (da's mijn liefje) vertelde mij dat er in Aus in het nieuws is geweest dat over ongeveer vijf jaar Sydney (of heel NSW, kan ook) een ernstig watertekort zal hebben. Onderzoek heeft dat uitgewezen. Tenzij het klimaat ineens omslaat en het vreselijk veel gaat regenen. Dat gebeurt vast wel als ik daar eenmaal weer voet aan land zet.
Dat gebeurt nl. altijd als ik ergens naartoe gaat. Het gaat regenen, en goed en lang ook!
Ik was een aantal jaar geleden op vakantie in Egypte en het begon te regenen. de Egyptenaren vielen op hun knieën om hem daarboven te danken, want het was de eerste regen in vijf (!) jaar tijd!
Daarna vakantie in LA, en het goot!! Mijn gastheer aldaar zei dat het in jaren niet zo had geregend daar.
Toen Aus. De eerste week à tien dagen.... je raadt het al.. alleen maar regen.. de buren van Joel zeiden dat ze blij waren "dat ik de regen had meegenomen"!! DIt hadden ze in jaren niet gehad en het was zo nodig.

Als ik bij de Australische immigratie aangeef dat ik hen wellicht kan behoeden voor ernstige droogte.. krijg ik dan misschien zo -patsboem- een visum??

  :dunno:
 
:lol1: Misschien krijg je daarvoor wel 10 bonuspunten.
:lol1: Dat kunstje moet je ook eens proberen in SA in of boven de Flinders Ranges, in WA of in bijvoorbeeld de Sahara. Ik denk dat je er fortuinen mee kunt verdienen.

Serieus, ik denk toch niet dat je bang hoeft te zijn voor overstromingen en dergelijke.
 
Misschien moet ik eens naar de Kamer van Koophandel ("Weet je wat IK zou moeten doen.....?").

Eindelijk heb ik mìjn gat in de markt gevonden. Ik begin gewoon downunder en dan de rest..
Maar ik moet dus wel zeker 5 jaar in Syd verblijven... wat een narigheid...  :wink:

Ga ik ook aanbeden worden? Yoeks de Regengodin! :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
 
Back
Top