We gaan beginnen

antoinette

New Member
Hoi, ik ben Antoinette. 37 jaar en op weg naar het grootste avontuur van mijn leven.
Ik zit al een tijdje mee te lezen op het forum en ik moet zeggen dat het een bron van informatie is. Geweldig dat iedereen zijn ervaringen wil delen. Mijn man en ik zijn ons nu sinds korte tijd te orienteren op een emigratie naar Australie. En dan specifieker naar Adelaide. Mijn man is kapper en ik tel qua skills helemaal niet mee :grin: Gelukkig ben ik verder schijnbaar van onschatbare waarde (voor hem) want ik mag mee. Onze twee zoons hebben we nog niets verteld (het is nog te ver weg) en tegen mijn schoonmoeder hebben we maar verteld dat het een fantasie van ons was want die dreigde nu al met een hartaanval. En ik zie haar daarvoor aan dus...
Ik heb net alle formulieren en info gedownload voor de TRA dus die ga ik maar even fijn doorlezen en hopen dat ik er, met hulp van dit forum, uit ga komen. Dus nog veel tot ziens (of zoiets)!

Heel veel succes met alles. Wat zo is ook leuk als je hier bent, het blijft een avontuur. Je kunt hier met al je vragen terecht want er altijd wel iemand die het antwoord weet.

Groetjes Jojo.  :up:

Welkom....heel veel succes met jullie procedure......alle info die je nodig hebt is hier te vinden!!!!
Gr Frank

Hallo Antoinette,

Welkom op het forum!

Heel veel succes met jullie plannen.

Groetjes,
Susan

Back