We gaan dus echt!

AMST

New Member
smiley.gif
Hallo allemaal.
Nog even anoniem, want nog niet alle familie is op de hoogte.
Maar gisteren hebben wij:
De knoop doorgehakt op de emigratiebeurs:
We gaan. (Als het visum lukt natuurlijk
wink.gif
)
We hebben http://www.migration....com/australia/ vanmorgen gemailt voor de eerste intake.
Spannend hoor!!
cheesy.gif

Welkom op het forum en heel veel succes met alle procedures en het vertellen aan de familie. Hopen dat jullie gauw uit de anonimiteit kunnen komen.

Sacha

Oei, eerste hobbel...
rolleyes.gif

Move2australia waren hier ook al klachten over...
Kan je het dan misschien beter zelf doen?
En zijn er bijvoorbeeld checklisten voor mensen die dat doen??
Het wordt bij ons een "skilled visa" al dan niet met "state sponsorship from South Australia".
Ik kan goed engels lezen en schrijven en werkte zelf 6 jaar bij de nederlandse overheid.
wink.gif

Ja over een MBO diploma??

(Edit: Oeps, Buysse en Breumelhof door elkaar gehaald, sorry!!
blush.gif
)

Maar M2A is dus wel goed??

Allereerst welkom AMST,

Maar euh... heb je dit forum niet gevonden voor je bij Migration bureau ingeschreven hebt? Of heb hebben de aardige mensen op de beurs je beinvloed?
Zoals je kunt zien hebben wij ook Move2Australie gekozen en we zijn daar tevreden over. Je zegt dat je klachten had gelezen over hun? Kan me niet herinneren dat iemand klachten had over M2A.... wat je erover leest is juist positief!?

Als je Engels heel goed is en je veel geduld hebt, en creatief bent kun je het misschien vast wel zelf. Wij hadden er niet aan moeten denken.
Maar das ieder voor zich.
Als je goed rond leest op dit mooie forum lees je veel nuttige verhalen, van mensen die het zelf deden/doen en anderen die buro's in de arm hebben genomen.

Ja over een MBO diploma??

(Edit: Oeps, Buysse en Breumelhof door elkaar gehaald, sorry!!
blush.gif
)

Maar M2A is dus wel goed??

WOW!!! MEGA DIFERENCE!!!!
Buysse is heel slecht aangeschreven na wat ze laatst geflikt hebben,
Breumelhof is niet Buysse , maar ik de man achter Mover to Australie ( M2A )

Te snel gelezen, dacht dat het dezelfde naam was.
We hebben nog niets ondertekend, alleen vrijblijvende checks aangevraagd daar.
We kunnen nog overstappen naar M2A.
wink.gif

Hoi,

Welkom op het forum!

Maak je buik maar nat voor een mentale achtbaan!!!
afro.gif

Maar als het allemaal lukt, heb je wel je droom waar gemaakt!

Gr,
Steven

Hoi,
(ook ik blijf nog anoniem ivm baan van man) beetje verwarrend misschien dat mijn username Will is en er een ervaren user is Wil, sorry (misschien dat ik een andere usernaam kan aanvragen, maar dat terzijde.)

Ook van ons alleen maar positieve ervaringen met M2A, duidelijke heldere en eerlijk communicatie, wij hebben de kansbeoordeling met hen gedaan altijd heel eerlijk geweest dat we overwogen het zelf te doen. Uiteindelijk besloten om zelf te doen, voornamelijk door dit forum en britse forum waar je veel info kunt vinden. 22 December 2009 ons 175 "mechanical engineer" online aangevraagd en nu dus wachten op case officer. Wellicht dat het met M2A sneller gegaan zou zijn. Succes met alles.

Groetjes,
W

Hi AMST,

Check ook even Just Migrate. Wij hebben via Tamara in December ons visum gekregen, dus binnen een jaar inclusief een paar hobbels vanuit het DIAC.

Succes,
Marc

welkom op het forum!

Veel succes met jullie aanvraag, hopelijk gaat alles lukken
afro.gif

Ik vroeg mij wel even het volgende af,

Jullie zetten enthousiast een topic op het forum dat jullie besloten hebben om te gaan emigreren.....
Even later staat er een topic uuuhhh wat kost emigreren eigenlijk?
grin.gif
wink.gif

Misschien is het verstandig om eerst voor jezelf alles goed op een rijtje te zetten, kosten, familie, werk en de nieuwe voorwaarden die Australie heeft kwa emigratie voordat je het wereldkundig maakt.

Ik begrijp het enthousiasme goed,vooral als je naar een emigratiebeurs gaat, echter iedereen kan hier beamen dat emigreren een van de zwaarste dingen is wat je kan doen in je leven.
Al de tijd, geld ,zweet en tranen zullen hopelijk de moeite waard zijn als je eenmaal in Australie bent, maar onderschat alstublief niet waar je aan begint.

Wij hebben eerst een dik jaar genomen om alles op een rijtje gezet, kids geinformeerd en de rust ingebouwd voordat je dan echt zegt....WE GAAN NAAR AUSTRALIE.....en nu zitten we midden in de aanvraag.
Alle onrust van de afgelopen maanden binnen de Australische overheid erbij genomen is het een vlinders in je buik ervaring,gecombineerd met een veel te lange achtbaan.....
cheesy.gif
cheesy.gif
als je begrijpt wat ik bedoelt. Je moet zeker niet vergeten dat
Australie de procedure alleen gemaakt heeft voor de echte doorzetters......
wink.gif
.
Alles gaat erover(terwijl je niet tegen iedereen kan vertellen dat je weg gaat) en omdat het voor ons hoogswaarschijnlijk 2012 gaat worden is het vooral positief blijven en doorzetten...

Ik zeg dit echt niet om jullie af te zeiken, ik begrijp het enthousiasme echt helemaal....maar laat de emigratiebeurs vilnders even zakken en kijk dan reeel of het allemaal mogelijk is( wat ik van harte hoop).....

veel succes met alles

gr. love_ozzieland

overigens wij zitten ook bij M2A en dt bevalt helemaal
afro.gif
afro.gif
afro.gif

Oef... dat klinkt serieus. En ingewikkeld. Had je ook al gesproken met de Australische ambassade op de beurs? Want weet je zeker dat je vanuit NL als politiek vluchteling beschouwd kunt worden? Zoals mijn idee is , wil Australie alleen maar mensen binnen laten die echt iets kunnen betekenen voor hun land en maatschappij.... :huh: en tuurlijk komen er ook vluchtelingen binnen, maar dan vanuit de gevaarlijke landen
Maar goed, ik ben daar niet in thuis hoor, maar ik ben zo bang dat je net bij de verkeerde tent op de beurs informatie hebt gekregen die je misschien een mooi plaatje hebben voorgesteld... die ze niet kunnen waarmaken? Het zullen niet de 1e zijn die vooral aan hun portemonee denken.

Staar je nog niet blind op hoe mooi en leuk Australie wel niet zal zijn,tot je weet of je echt kans maakt op een visum!

mocht je in zee gaan met een buro: ZONDER TWIJFEL MOVE 2 AUSTRALIE van Rob. Als rob zegt dat het haalbaar is, dan klopt dat. Wij hebben onze visum via Move 2 Australia geregeld ( en het is een boel geregel) en absoluut geen klachten over de werkwijze van Rob :up:
Succes met je visum

Back