welkom op het forum!
Veel succes met jullie aanvraag, hopelijk gaat alles lukken
Ik vroeg mij wel even het volgende af,
Jullie zetten enthousiast een topic op het forum dat jullie besloten hebben om te gaan emigreren.....
Even later staat er een topic uuuhhh wat kost emigreren eigenlijk?
Misschien is het verstandig om eerst voor jezelf alles goed op een rijtje te zetten, kosten, familie, werk en de nieuwe voorwaarden die Australie heeft kwa emigratie voordat je het wereldkundig maakt.
Ik begrijp het enthousiasme goed,vooral als je naar een emigratiebeurs gaat, echter iedereen kan hier beamen dat emigreren een van de zwaarste dingen is wat je kan doen in je leven.
Al de tijd, geld ,zweet en tranen zullen hopelijk de moeite waard zijn als je eenmaal in Australie bent, maar onderschat alstublief niet waar je aan begint.
Wij hebben eerst een dik jaar genomen om alles op een rijtje gezet, kids geinformeerd en de rust ingebouwd voordat je dan echt zegt....WE GAAN NAAR AUSTRALIE.....en nu zitten we midden in de aanvraag.
Alle onrust van de afgelopen maanden binnen de Australische overheid erbij genomen is het een vlinders in je buik ervaring,gecombineerd met een veel te lange achtbaan.....
als je begrijpt wat ik bedoelt. Je moet zeker niet vergeten dat
Australie de procedure alleen gemaakt heeft voor de echte doorzetters......
.
Alles gaat erover(terwijl je niet tegen iedereen kan vertellen dat je weg gaat) en omdat het voor ons hoogswaarschijnlijk 2012 gaat worden is het vooral positief blijven en doorzetten...
Ik zeg dit echt niet om jullie af te zeiken, ik begrijp het enthousiasme echt helemaal....maar laat de emigratiebeurs vilnders even zakken en kijk dan reeel of het allemaal mogelijk is( wat ik van harte hoop).....
veel succes met alles
gr. love_ozzieland
overigens wij zitten ook bij M2A en dt bevalt helemaal